با کسانی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند برخورد قانونی صورت می‌گیرد

جهانگیری با اشاره به اینکه ۸۷/۷ درصد جمعیت هدف شهرستان اندیمشک در مقابل کرونا واکسینه شده‌اند گفت: با کسانی که سلامتی مردم را به خطر بیاندازند، در چارچوب قانون برخورد صورت می‌گیرد.

«پیمان جهانگیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اندیمشک، با تشریح روند واکسیناسیون در شهرستان اندیمشک اظهار کرد: تاکنون ۲۶۶ هزار واکسن کرونا در شهرستان اندیمشک تزریق و ۸۷/۷ درصد جمعیت هدف شهرستان در مقابل کرونا واکسینه شده است.

 

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه شهروندان باید هشدارهای ویروس کرونا اُمیکرون را جدی بگیرند افزود: علائم اُمیکرون شبيه به سرماخوردگی است و طبق اعلام سازمان جهانی بهداشت، جوانان را بیشتر درگیر می‌کند.

 

وی با دعوت از شهروندان جهت تزریق واکسن کرونا اذعان کرد: واکسيناسيون نقش کلیدی و مهمی در جهت ایمن‌سازی‌ افراد دارد و وضعیت آبی کنونی شهرستان اندیمشک هم نتیجه واکسیناسیون گسترده است.

 

جهانگیری با اشاره به اینکه بازدید مشترک توسط دستگاه‌های مرتبط از اصناف و بازاریان در راستای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در سطح شهرستان اندیمشک تشدید می‌شود تصریح کرد: با کسانی که سلامتی مردم را به خطر بیاندازند، در چارچوب قانون برخورد خواهد شد.

 

وی همچنین با اشاره به برگزاری نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت حماسه ۹ دی، دهه بصیرت و میثاق با ولایت و شهادت سردار سلیمانی عنوان کرد: آئین بزرگداشت حماسه ۹ دی با سخنرانی «آیت‌الله محسن حیدری» نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری (پنجشنبه ۹ دی) ساعت ۱۰ صبح در مصلای اندیمشک برگزار می‌شود.

 

فرماندار اندیمشک اضافه کرد: مراسم گرامیداشت دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی نیز (دوشنبه ۱۳ دی) ساعت ۱۰ صبح با سخنرانی «سردار عبدالرحمن پورجوادی» فرمانده عملیات آزادسازی نبل‌ و الزهرا سوریه و با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در مصلای اندیمشک برگزار خواهد شد.

 

کد خبر 1131233

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha