با «صدای معروف» رادیو فرهنگ؛ بی تفاوت نباشیم

برنامه «صدای معروف» از سه‌شنبه‌ ۷ دی ماه با موضوع بیان مصادیق و مضامین خوبی ها و دوری از بدی ها و زشتی ها روانه آنتن رادیو فرهنگ می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، برنامه «صدای معروف» از سه‌شنبه‌ ۷ دی ماه با موضوع  بیان مصادیق و مضامین خوبی ها و دوری از بدی ها و زشتی ها روانه آنتن رادیو فرهنگ می شود.

برنامه « صدای معروف » با همکاری ستاد امر به معروف و نهی از منکر  سه شنبه ها  به مدت ۱۵ دقیقه از ساعت ۱۹:۴۵ پخش می‌شود.

این برنامه به بیان مصادیق و مضامین خوبی ها و کارهای خوب و دوری از بدی ها و زشتی ها می پردازد و شامل بخش‌های متنوع از جمله "سخن معروف"، "بی تفاوت نباشیم"، "صدای معروف باشیم" و بخش مربوط با اجرای کودکان و نوجوانان است.

در برنامه این هفته «سخن معروف» ،حجت الاسلام کاظم صدیقی رییس ستاد امر به معروف و نهی از منکر مصادیق امربه معروف و شرایط اجرای آن را بیان می کند.

امر به معروف و نهی از منکر از واجبات و فرایض بسیار مهم و بزرگ اسلامی به شمار می‌رود.امر به معروف و نهی از منکر نه تنها به اتفاق فقهای اسلام واجب است، بلکه اصل وجوب آن جزو ضروریات دین مبین اسلام به شمار می‌آید و با رعایت شرایط آن یک تکلیف شرعی عمومی برای حفظ احکام اسلام و سلامت جامعه است، از این رو رادیو فرهنگ به عنوان رسانه پویا و فرهنگ ساز ،تلاش می  کند  با تولید و پخش برنامه هایی برای ترویج فرهنگ امر به معروف و آموزش مراحل و چگونگی آن به آحاد جامعه، در احیا و اجرای آن سهیم باشد و این برنامه نیز بر همین اساس تولید و پخش می شود.

برنامه «صدای معروف» را می توانید سه‌شنبه ها ساعت ۱۹:۴۵ به تهیه کنندگی فاطمه محمدیان‌فر روی موج ۱۰۶مگاهرتز شبکه رادیویی فرهنگ بشنوید.

کد خبر 1131327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha