۹ دی؛ یادآور خلق حماسه ای تاریخی در سایه بصیرت ملت ایران است

۹دی روزی تاریخ ساز بوده که در سایه بصیرت و هوشیاری مردم ایران حامسه ای تاریخی خلق شد و در این روز ملت سرافزار ایران اسلامی ایستادگی پای ولایت، انقلاب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، ملت ایران به عنوان سرمیه و پشتوانه نظام جمهوری اسلامی ایران، همواره در صحنه های مختلف انقلاب حضوری پر رنگ و پر شور داشتند و همواره نقش خود را در تداوم راه انقلاب به خوبی ایفا می کنند.

 

ملت سرافراز ایران اسلامی در 9 دی 1388 با حضوری در سایه بصیرت، درایت و هوشیاری به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند و با حضور به موقع خود در صحنه نقشه های دشمنان داخلی و خارجی را نقش بر آب کردند.

 

درایت و تدبر رهبر معظم انقلاب آتش فتنه را به موقع خاموش و مردم ایران را بیدار کرد و این مهم سبب شد تا مردم با حضوری به موقع سد راه هجمه ها و فتنه های دشمنان شوند.   

 

حماسه 9 دی ماه، روز بصیرت و میثاق امت با ولایت است

 

نهم دی ماه و حضور حماسه ساز ملت ایران اسلامی در راهپیمایی 9 دی ماه 1388 نقطه عطفی در تاریخ انقلاب و برگ زریّن دیگری در افتخارات ملت ایران بوده و مردم دراین روز اتخار آمیز ایستادگی پای انقلاب و آرمان های انقلاب را با حضور خود به گوش جهانیان رساندند.

 

امروز نیز گرامیداشت حماسه 9 دی فرصتی برای تجدید بیعت با رهبر معظم انقلاب و یادآوری بصیرت ملت ایران در برابر دشمنان داخلی و خارجی است که نباید از آن غافل شد.

 

حضور مردم در صحنه های انقلاب سبب ایجاد یأس و ناامیدی بین دشمنان خواهد شد و باید گفت که بصیرت ملت ایران و گوش به فرمان رهبری بودن، تیز خلاص بر دسیسه ها و هجمه های دشمنان است.

 

به فرموده رهبر معظم انقلاب 9 دی 1388 جشن بلوغ  فکری و شخصیتی نظام اسلامی بود که در سایه بصیرت ملت ایران اسلامی باری دیگر درخت انقلاب در زمستای سرد شکوفه داد و شکوفه های انقلاب خار چشم دشمنان است.

 

9 دی در تقویم انقلاب اسلامی تاریخ ساز بود

 

مردم انقلاب اسلامی در گوشه گوشه ایران در دورترین نقطه ها به موقع در صحنه حاضر شدند و نشان دادند که فریب دشمنان داخلی و خرجی را نمی خورند و همواره پای انقلاب ایستاده اند و با حضور با بصیرت خود نشان دادند که در ادامه راه شهدا ثابت قدم هستند.

 

ملتی که برای به بار نشستن و تنومند شدن درخت انقلاب عزیزان و فرزندان خود را تقدیم کرده اند تا با خون شهدا درخت انقلاب را آبیاری نمایند، هرگز به فتنه گران اجازه  نفوذ نخواهند داد و با بصیرت و هوشیاری خود سد راه توطئه های دشمنان هستند.

 

ملت ایران در 9 دی 88 در پاسخ به فتنه گران و واکنش نسبت به هتک حرمت در محرم به صحنه آمدند و پشتیبانی از ولایت و رهبری را اعلام کردند و این حضور شعله های آتش فتنه 88 را خاموش کرد.

 

این روز تاریخی همواره باید گرامی داشته شود و ایستادگی ملت پای انقلاب، رهبری و آرمان های انقلاب با وجود همه مشکلات یادآوری شود، چراکه ایستادگی ملت پای انقلاب، رهبری و آرمان ها سبب ایجاد ناامیدی بین دشمنان است.

 

ملت ایران در 9دی 88 اعلام کردند در مقابل توطئه های نظام سلطه بصیرت لازم را دارند

 

حجت الاسلام والمسلمین «سیداحمدرضا شاهرخی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، با گرامیداشت حماسه 9 دی اظهار داشت: روز ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت و مبارزه با فتنه گران است.

 

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: مردم ایران در «نه دی» دلبستگی خود را به امامت و ولایت و نظام اسلامی و کشور نشان دادند و اعلام کردند که در مقابل فتنه ها و توطئه های پیچیده نظام سلطه بصیرت لازم را دارند.

 

وی عنوان کرد: مردم آگاه و ولایتمدار در تجمعاتی که به مناسبت روز بصیرت در شهرهای استان برگزار می‌شود با رعایت دستورالعمل بهداشتی مشارکت کنند.

 

۹دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است

 

حجت الاسلام «سیدعلی حسینی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهارداشت: ۹ دی روز بصیرت و میثاق با ولایت است.

 

امام جمعه بروجرد افزود: 9 دی یک روز بیاد ماندنی است که مردم عزیز نشان دادند علی رغم گلایه هایی که دارند اما وقتی صحبت از نظام، استقلال و عظمت کشور باشد برای دفاع از آرمان های اسلام به میدان می آیند.

 

حجت الاسلام حسینی عنوان کرد:  مردم نجیب ایران اسلامی با آگاهی و دشمن‌شناسی از سال‌های نخستین انقلاب اسلامی تاکنون نشان داده‌اند که از آرمان‌های والای شهیدان و اسلام و انقلاب و رهبری صیانت می‌کنند.

 

حماسه 9 دی روز سرکوب فتنه است

 

حجت الاسلام«سیدمحسن موسوی»، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهارداشت: 9 دی یوم الله بزرگ تاریخ انقلاب است.

 

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه حماسه 9 دی روز سرکوب فتنه است، افزود: فتنه انگیزی و نفاق دو صفت رذیله در جوامع بشری هستند که باید مقابل آن ایستاد.

 

وی یادآور شد: ملت بزرگ، بصیر و شجاع ایران اسلامی در روز 9 دی 88 یک صدا به ندای مقام معظم رهبری لبیک گفتند و خود جوش به پاخاستند و با شرکت در راهپیمایی با عظمت طومار و بساط فتنه گران را برچیدند.

 

حجت الاسلام موسوی خاطرنشان کرد: مردم سرافراز ایران اسلامی هیچگاه حماسه 9 دی را فراموش نخواهند کرد.

 

 

 

کد خبر 1131466

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha