مهلت شرکت در مسابقات قرآنی مدهامتان تا ۲۴ دی ماه تمدید شد

حجت الاسلام رمضانی گفت: مهلت شرکت در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان تا ۲۴ دی ماه تمدید شد.

حجت الاسلام «علی رمضانی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در قزوین گفت: مسابقات قرآنی مدهامتان از مهمترین رویدادهای قرآنی است که امسال شاهد برگزاری پانزدهمین دوره این مسابقات هستیم.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین ادامه داد: مهلت شرکت در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان تا 24 دی ماه تمدید شده است و علاقمندان می توانند در این رقابت قرآنی توانایی و استعداد خود را به نمایش گذارند.

 

وی عنوان کرد: رشته های مختلفی در این رقابت قرآنی دیده شده که علاقمندان می توانند در رشته قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جز 30، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی ثبت نام کنند.

 

حجت الاسلام رمضانی تأکید کرد: در مرحله استانی، مسابقات در رشته مفاهیم ویژه برادران و خواهران در گروه سنی هفت تا 30 سال، در رشته قرائت تقلیدی ویژه برادران در گروه سنی هفت تا 16 سال، مکبری ویژه برادران در گروه سنی زیر هفت سال و هفت تا 16 سال و رشته حفظ جز 30 ویژه برادران و خواهران در گروه سنی هفت تا 16 سال برگزار می شود.

 

وی توضیح داد: مسابقات در رشته اذان ویژه برادران و در گروه سنی هفت تا 30 سال، رشته قرائت نماز ویژه برادران و خواهران و در گروه سنی زیر هفت سال و هفت تا 16 سال، استعدادیابی در گروه سنی زیر هفت سال و هفت تا 16 سال ویژه برادران و در رشته های قرائت تحقیق، حفظ کل و قرائت ترتیل ویژه برادران و خواهران در گروه سنی 17 تا 30 سال برگزار خواهد شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان قزوین یادآور شد: با توجه به تمدید زمان شرکت در این مسابقات علاقمندان می توانند تا 24 دی ماه نسبت به ثبت نام و ارسال اثر اقدام کنند و شرکت کنندگان می توانند برای ثبت نام و همچنین کسب اطلاعات بیشتر به سامانه بچه های مسجد به نشانی bachehayemasjed.ir مراجعه کنند.

کد خبر 1131537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha