وظیفه رسانه ایجاد ارتباط بین مردم و ادارات و انعکاس نیازهای آنها به مسئولان است

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان گفت: وظیفه سازمان‌ها پاسخ به نیازهای جمعی مردم و وظیفه رسانه هم ارتباط مابین مردم و ادارات و رساندن نیازهای آنها به سمع مسئولان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان، جعفر عبدالملکی مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان در جلسه طرح ساماندهی مشکلات شهری که در راستای پویش رسانه‌ای حل مسئله و عدالت رسانه‌ای در صداوسیمای مرکز کردستان و با حضور نهادها و ارگان های اجرایی مرتبط برگزار شد، با اشاره به آلودگی بصری وانت‌ها و مخدوش کردن سیمای شهر اظهار کرد: حل این معضل مستلزم یک اراده جمعی و همکاری بین سازمانی مشترک است.

 

جعفر عبدالملکی افزود: وظیفه سازمان‌ها پاسخ به نیازهای جمعی مردم و وظیفه رسانه هم ارتباط مابین مردم و ادارات و رساندن نیاز های آنهابه سمع مسئولان است.

 

وی ترافیک، حاشیه نشینی و کمبود فضاهای ورزشی و فرهنگی در نواحی منفصل شهری را از دیگر مشکلات شهرها عنوان کرد.

 

شهردار سنندج هم در این جلسه با اشاره به فعالیت 385 دستگاه وانت میوه فروش در سطح شهر گفت: شهرداری به تنهایی قادر به حل این معضل نیست و به یاری دیگر سازمانها به خصوص رسانه ها برای فرهنگ سازی نیازمند است.

 

سید انور رشیدی همچنین از درنظر گرفتن دو مکان در سنندج و انتقال وانت‌ها به این اماکن در آینده‌ای نزدیک خبر داد و گفت: شهرداری برای ساماندهی همه وانت ها به زمین های مناسب بیشتری احتیاج دارد.

 

در این جلسه مدیرکل اداره کار،تعاون و رفاه اجتماعی،رییس اصناف ، معاون خدمات شهری شهرداری ،نماینده راهور و معاونین و مدیران صداوسیمای مرکز کردستان هم هرکدام به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند.

کد خبر 1131612

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha