خادمیاران رضوی بهشهر مهمان خانواده شهدا شدند

طاطیان از دیدار اعضای کانون خدمت رضوی بهشهر با خانواده شهدا خبر داد و گفت: در این مهمانی اعضای کانون خدمت رضوی بهشهر با مادر و بردار شهید بالویی در بهشهر دیدار و گفتگو کردند.

«علی طاطیان» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: به مناسبت سالروز عملیات کربلای چهار اعضای کانون خدمت رضوی بهشهر با حضور در منزل شهید «حسینعلی بالویی» با این خانواده دیدار و گفت و گو کردند.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان بهشهر افزود:دیدار با خانواده شهید بالویی با حضور جعفر مزیدها مسئول کانون ایثار و شهادت دفتر آستان قدس رضوی بهشهر و جانشین فرمانده سپاه بهشهر و دو تن از اعضای شورای اسلامی شهر بهشهر و هیات خواهران اهل بیت(ع) جانبازان و آزادگان بهشهر برگزار شد.

وی خاطر نشان کرد: سالروز شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی و ابوالمهندس المهدی و گرامیداشت روز بصیرت همزمان با ایام فاطمیه را پیش رو داریم و در این دیدار تلاش شد تا در راستای نهادینه کردن این ارزش ها تلاش شود.

 

طاطیان گفت: در این مهمانی اعضای کانون خدمت رضوی بهشهر با مادر و بردار شهید بالویی در بهشهر دیدار و گفتگو کردند و عکس سردار سلیمانی و تبرک حرم رضوی تقدیم خانواده شد.

 

دبیر کانون های خدمت رضوی شهرستان بهشهر یادآور شد: مرور سیره پیامبر اسلام (ص) و اهل بیت (ع) و در استمرار حرکت چهارده معصوم (ع) و نهادینه کردن فرهنگ رضوی در جامعه تلاش مستمری است که به همت کانون های خدمت رضوی برای توسعه ارزش ها در جامعه انجام می شود.

کد خبر 1131687

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha