ارتش را می توان در بخش قرآنی به عنوان الگو به همه نشان داد

حجت الاسلام محمدحسنی بابیان اینکه ارتش یکی از نیروهای پیشتاز و پیشگام در حوزه‍های قرآنی است گفت: یکی از بخش‍هایی که می توان ارتش را به عنوان الگو در نظر گرفت و به همه نشان داد بخش قرآنی در تمامی رشته‍ ها و گروه‍ها است.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از روابط عمومی ارتش، حجت الاسلام عباس محمد حسنی رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش ضمن قدردانی از زحمات مسئولان نیروی هوایی در برگزاری هر چه باشکوه‍تر مسابقات قرآنی اظهار کرد: بحمدالله ارتش یکی از نیروهای پیشتاز و پیشگام در حوزه‍های قرآنی پس از پیروزی انقلاب اسلامی است که به مدت چهل و یک سال متمادی همواره در حال برگزاری برنامه‍ها و مسابقات قرآنی پرشور و شکوهمند هرسال بهتر از سال گذشته است.

 

وی تصریح کرد: گرچه در مسابقات قرآنی هیچ برنده و بازنده‍ای وجود ندارد و همین مقدار که خداوند متعال به شخصی توفیق ورود و فعالیت در مباحث قرآنی را داده باشد خود یک افتخار ارزشمند است و رتبه بندی تنها جلوه‍های ظاهری دنیوی است و به منظور ایجاد انگیزه در متسابقین است.

 

حجت الاسلام  محمد حسنی افزود: دنیا محل گذر است و اشخاص بسیاری به دنیا آمدند و در آن زندگی کردند و تنها آرزوی چنین فضایی را داشتند ولی چنین فضایی برایشان ایجاد نشد ولی از برکت انقلاب، امام و رهبری‍های قرآنی فرمانده معظم کل قوا(مدظله العالی) چنین فضای معنوی سرشار از نور ایمان در اختیار ما قرار گرفت لذا این فضا یک فرصت طلایی و استثنایی است که خداوند در اختیار ما قرار داده است تا بتوانیم فضای جامعه را فضایی قرآنی سرشار از ایمان و اخلاص و تقوا قرار دهیم.

 

وی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) خاطر نشان کرد: حضرت امام خامنه ای می فرماید، به برکت جمهوری اسلامی ایران، ارتش در بخش‍هایی نمایشگاهی از ارزش‍های اسلامی است که می توان آن را بالای سر گرفت و به دیگران به عنوان الگو نشان داد، و یکی از بخش‍هایی که می توان ارتش را به عنوان الگو در نظر گرفت بخش قرآنی در تمامی رشته‍ها و گروه‍هاست.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد: بحمدالله تمامی بسترهای نهضت قرآنی فراهم شده است و اینک این ما هستیم که با استعانت از خداوند و با تمسک به قرآن بایستی تلاش کنیم تا انشالله فضای معنوی کشور را در پرتو قرآن به نقطه اوج برسانیم.

کد خبر 1131749

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha