توانمندسازی مددجویان از طریق ایجاد اشتغال پایدار

عبیاوی گفت: توانمندسازی مددجویان از طریق ایجاد اشتغال پایدار در زمینه مشاغل نوین، نوآور و دانش‌بنیان با استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان مورد تأکید و توجه کمیته امداد است.

«ناجی عبیاوی» با حضور در غرفه کمیته در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری دستگاه‌های استان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در اهواز اظهار کرد: توانمندسازی مددجویان از طریق ایجاد اشتغال پایدار در زمینه مشاغل نوین، نوآور و دانش‌بنیان با استفاده از ظرفیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان مورد تأکید و توجه این نهاد است.

 

قائم مقام کمیته امداد خوزستان افزود: حمایت از فرزندان مددجویان دانشگاهی، کارآفرین و استعدادهای درخشان به‌منظور رونق کسب‌وکارهای نوین و نوآور با بهره‌گیری از تخصص‌های علمی، تحقیقاتی، آموزشی و کاربردی در اولویت برنامه‌های این نهاد در زمینه توانمندسازی است.

 

«لفته میاحی»‌ نیز عنوان کرد: حضور کمیته امداد در نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی و فناوری با هدف ارائه اقدامات پژوهشی، دانش بنیان و فناورانه بوده و طرح های علمی پژوهشی امداد در زمینه های مختلف اشتغال دانش بنیان، توانمندسازی کارکنان و نیازمندان، امداد هوشمند و کارآمد و نظام پیشنهادات مردمی درجهت توسعه روش های نوین فناوری ارائه می شود.

 

مدیر برنامه ریزی وفناوری اطلاعات کمیته امداد خوزستان ادامه داد: طرح امداد هوشمند و کارآمد با بانک اطلاعاتی کامل، منسجم و جامع مددجویان تحت حمایت برای ارائه خدمات بهتر به نیازمندان به صورت پایلوت در کمیته امداد خوزستان اجرا وسپس به صورت رسمی در کل کشور اجرایی شد.

 

وی تصریح کرد: صدقات از طریق QR از دیگر طرح‌های نوین است که در استان خوزستان جهت تسهیل در دریافت اعانات و مساعدت های خیرین در این نمایشگاه رونمایی شد.

 

میاحی یاد آور شد: مددجویان و نیکوکاران می توانند از طریق آدرس اینترنتی soha.emdad.ir به صورت الکترونیکی با کمیته امداد امام خمینی(ره) استان خوزستان در تعامل باشند.

 

نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش، فناوری و فن‌بازار استان از 7 الی 9 دی از ساعت 9 الی 13 و 16 الی 20 در محل نمایشگاه های دائمی استان برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه همراه با پاسخگویی از آخرین دستاورد‌های پژوهشی و فناوری بازدید کنند.

 

کد خبر 1131789

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha