خبرنگاران توانمند و فعال شهرستان رشت شناسایی شوند

کارگرنیا با بیان اینکه خبرنگاران دغدغه هایی دارند که بایستی توسط دستگاههای مربوطه پیگیری و حل شود گفت: جهت توجه به مشکلات حوزه رسانه، خبرنگاران توانمند و فعال شهرستان رشت شناسایی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، « محمدحسین واثق کارگرنیا » امروز( سه شنبه، ۷ دی ) در دیدار با فعالین بسیج رسانه گیلان با موضوع بررسی مشکلات حوزه خبرنگاری اظهار کرد: خبرنگاران پل ارتباطی مطمئن بین مردم و مسئولان هستند.

 

رئیس شورای شهر رشت با بیان اینکه ترک فعل‌های ادامه دار مدیران یکی از عوامل نابسامانی شهری است گفت: چندین مورد ترک فعل مدیران شهرداری رشت به نهادهای مربوطه گزارش شد تا درس عبرتی برای آیندگان باشد.

 

کارگرنیا اذعان کرد: مشکلات شهر رشت زیر سرسبزی و بی تدبیری برخی مسئولین پنهان شده است.

 

وی افزود: متاسفانه شهر اولین‌ها در بسیاری از مسائل عقب مانده است که نیازمتد توجه و همکاری همه مسئولان ذی ربط است.‌

 

رئیس شورای اسلامی شهر رشت تصریح کرد: رفع مشکلات خبرنگاران فقط از عهده یک نهاد بر نمی آید بلکه دیگر دستگاه ها بایستی در این زمینه همکاری کنند.

 

کارگرنیا با تاکید بر اینکه خبرنگاران فعال شناسایی شوند خاطرنشان کرد: پیش نویس تفاهم نامه سه جانبه بین شورا، و بسیج رسانه جهت پیگیری مشکلات خبرنگاران نوشته و منعقد خواهد شد.‌

 

وی با اشاره به اینکه عدم حقوق ثابت انگیزه فعالیت را از خبرنگاران فعال و توانمند سلب می کند اظهار داشت: سعی می شود در این شورا تا حد توان و حوزه اختیاری شورا خبرنگاران فعال شناسایی و تدابیر جهت ارتقا شغلی شان انجام شود.‌

 

در پایان نشست هر یک از خبرنگاران بسیج رسانه گیلان دغدغه های شان را عنوان و راهکار حل آن را از رئیس شورای رشت خواستار شدند.

کد خبر 1131809

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha