اجرای طرح «کمک مومنانه» همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی به همت بسیجیان جهرم

زارعی گفت: طرح «کمک مومنانه» به همت بسیجیان گروه جهادی «صاحب الزمان ‌(عج)» شهرستان جهرم همزمان با سالروز شهادت سردار سلیمانی در روستای «موسویه» به اجرا در آمد.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به اجرای طرح «کمک مومنانه» به همت پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان جهرم، گفت: بسیجیان پایگاه های مقاومت در شهرستان جهرم، طرح «کمک مومنانه» را که از ابتدای همه گیری بیماری کرونا آغاز کرده اند، همچنان ادامه داده و در مناسبت های مختلف به حمایت از خانواده های کم بضاعت اقدام می کنند.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم افزود: در جدیدترین اقدام خیرخواهانه بسیجیان و همزمان با سالروز شهادت «سردار شهید قاسم سلیمانی» به همت گروه جهادی «صاحب الزمان (عج)»، پایگاه مقاومت «حضرت معصومه (س)» بخش «کردیان» جهرم، طرح «کمک مومنانه» به اجرا در آمد.

 

وی با بیان اینکه این طرح ویژه حمایت از اقشار محروم روستای «موسویه» به اجرا در آمده است، عنوان کرد: در راستای اجرای این طرح تعدادی بسته های مواد غذایی به ارزش 14 میلیون ریال میان خانواده های کم بضاعت توزیع شده است.

 

زارعی خاطرنشان کرد: همچنین به همت بچه های این گروه جهادی، سه قواره چادر نمازی به دانش آموزان کم بضاعتی که به سن تکلیف رسیده اند، اهدا شد.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم با قدردانی از تلاش و همت بسیجیان که در حمایت از خانواده های کم بضاعت و محروم از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند، از خیران و نیکوکارانی که همواره پا به پای بسیجیان و گروه های جهادی به خدمت گذاری اقشار محروم جامعه می پردازند، قدردانی کرد.

کد خبر 1131898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha