حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) میزبان سالگرد شهادت شهید سلیمانی و مراسم بدرقه شهدا می شود

جمالی گفت: مراسم سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی و تشییع و بدرقه پیکرهای مطهر شهدا در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «هاشم جمالی»، امروز (چهارشنبه 9 دی) با اشاره به برگزاری مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در شیراز در جمع خبرنگاران گفت: مراسم دومین سالگرد شهادت سپهبد شهید قاسم سلیمانی، همزمان با ایام فاطمیه 13 دی در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد.

دبیر برگزاری مراسم روز «مقاومت» و سالگرد شهادت سردار دل ‌ها افزود: این مراسم ساعت 9 و 30 دقیقه و با سخنرانی سردار «جعفر اسدی» از همرزمان شهید سلیمانی برگزار خواهد شد و عموم مردم می توانند در این مراسم شرکت کنند.

وی اضافه کرد: مراسم استقبال از پیکرهای مطهر ۹ تن از شهدای دفاع مقدس از ساعت هشت صبح امروز در فرودگاه شهید «آیت ‌الله دستغیب» شیراز برگزار شد که روز پنج‌‌ شنبه، 16 دی‌ تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

جمالی اعلام کرد: یکی از شهدای شناسایی شده که مربوط به شیراز است در این شیراز به خاک سپرده خواهد شد و 2 شهید شناسایی شده مربوط به قیروکارزین و یک شهید مربوط به خفر در این شهرستان‌ ها تشییع و به خاک سپرده خواهند شد.

وی ادامه داد: پیکرهای مطهر پنج شهید گمنام نیز در سالروز شهادت حضرت فاطمه (س) در پنج نقطه شیراز به خاک سپرده خواهند شد و مراسم وداع با شهدا نیز 15 دی و در شب سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) برگزار خواهد شد.

جمالی عنوان کرد: مراسم تشییع و بدرقه و خاکسپاری پیکرهای مطهر شهدای شیراز ساعت هشت 16 دی‌ از حرم مطهر حضرت شاهچراغ (ع) آغاز خواهد شد و از آحاد مردم برای حضور در این مراسم دعوت می شود.

کد خبر 1132188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha