طرح سوال از شهردار رشت با ۹ امضای موافق اعلام وصول شد

کارگرنیا از اعلام وصول طرح سوال از « سید امیر حسین علوی » با ۹ امضای موافق از سوی اعضای شورای شهر رشت خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از رشت، « محمد حسین واثق کارگرنیا » عصر امروز (چهارشنبه، ۸ دی) در نوزدهمین جلسه علنی شورا در ساختمان جلسات شورای شهر رشت بابیان اینکه امروز مصادف با سالروز حرکت بزرگ، خودجوش و انقلابی مردمان دیار میرزا کوچک جنگلی در اعلام حمایت از ارزش های ناب انقلاب و رهبر معظم ایران اسلامی است گفت: مردم گیلان در هشتم دی ماه سال ۸۸ در دفاع از ارزش های انقلاب و ولی فقیه شان به خیابان ها ریختند و یک روز جلوتر از دیگر شهرهای کشور با مشت های گره کرده، انزجار خود را از دولت های مستکبر خارجی و عوامل نفوذی و خود فروخته داخلی نشان دادند و پس از آن در نهم دی ماه مردم دیگر شهرهای کشور نیز با حضور در خیابان ها به دفاع از حریم ولایت و ارزش های انقلاب پرداختند.

 

رئیس شورای شهر رشت با تاکید بر اینکه حماسه هشتم دی ماه نشانه ارادت قلبی مردم گیل و دیلم نسب به رهبر عزیز ایران اسلامی است تصریح کرد: دشمنان مستکبر و نفوذی ها بدانند هیچ گاه در دفاع از آرمان های والای انقلاب اسلامی و ولایت فقیه لحظه ای درنگ نخواهیم کرد.

 

وی به سالروز شهادت سردار شهید سردار سلیمانی و نقش موثرشان در دفاع از میهن اسلامی و امنیت کشور اشاره کرد و گفت: دشمنان قسم خورده ایران اسلامی در تمامی ادوار اثبات کردند که تحمل حضور فرزندان غیور و دلاور ایران اسلامی را ندارند و با ترور و به شهادت رساندن آنان، همواره خباثت خود را بر علیه ایران و ایرانی به اثبات رسانده اند.

 

کارگرنیا اظهار کرد: دشمنان ایران اسلامی تصور می کردند با به شهادت رساندن سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، این شخصیت گرانقدر و تفکراتش برای همیشه به فراموشی سپرده می شود اما با خروش عظیم مردم در مراسم تشییع پیکر پاک سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، به جهانیان اثبات شد که تفکر شهید سلیمانی برای همیشه زنده است و شهادت این سردار بزرگ و همرزمانش ملت ایران اسلامی را بیش از گذشته بیدارتر و هوشیارتر در مسیر انقلاب و ولایتمداری قرار داد. دارند.

 

*تذکر به شهردار رشت بابت تامین تجهیزات مورد نیاز در زمان بارش برف

وی با اشاره به فرا رسیدن فصل سرد سال افزود: فصل سرد سال آغاز شده است و در این فصل شاهد بارش باران های شدید و برف در رشت هستیم و به شهرداری رشت بابت تهیه و تامین تجهیزات مورد نیاز به منظور مقابله با چنین شرایطی تاکید می کنیم و امروز نیز از این بابت طی نامه ای این موضوع به شهرداری رشت تذکر داده شد.

 

رئیس شورای اسلامی شهر رشت با انتقاد از روالی که در شهرداری رشت در دست انجام است بیان کرد: شورا و شهردار رشت قول انجام اقدامات بزرگ را به شهروندان داده اند و بزرگ نمایی اجرای آسفالت و لکه گیری کار شاخصی نیست که دائما بابت آن در بوق و کرنا می کنند.

 

کارگرنیا در پایان از اعلام وصول طرح سوال از « سید امیر حسین علوی » شهردار رشت با ۹ امضای موافق از سوی اعضای شورای شهر رشت خبر داد.


کد خبر 1132277

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha