برگزاری ویژه برنامه های دهه بصیرت با شعار (( بصیرت فاطمی، ولایتمداری و مقاومت علوی))در کنگاور

حجت الاسلام کماسی ، گفت: امسال بمناسبت دهه بصیرت و ۹ دی ویژه برنامه های مختلفی با شعار « بصیرت فاطمی، ولایتمداری و مقاومت علوی» در شهرستان در حال برگزاری است.

حجت‌الاسلام علی اوسط  کماسی ضمن گرامیداشت سالروز  ۹دی و دهه بصیرت،در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: حماسه ۹دی،هیچوقت از ذهن مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی پاک نخواهد شد .

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگاور، افزود:حضور پرشور، گسترده و آگاهانه  مردم در مراسم بزرگداشت حماسه نهم دی و تجدید میثاق دوباره با آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام «راحل» نشان داد که مردم با فتنه‌گران در هر دوره‌ای مقابله خواهد کرد.

 

وی با اشاره به برنامه های اجرایی در  ۹ دی امسال  خاطر نشان کرد: قرار دادن پیشواز آهنگ گوشی های همراه آحاد مردم با سخنان مقام معظم رهبری درباره حماسه عظیم ۹دی و پخش فیلم هایی با موضوع ۹دی و فتنه ۸۸ در سطح پایگاه ها و حوزه های مقاومت بسیج شهرهای کنگاور، گودین و روستاهای تابعه دهستانهای پنجگانه ،اکران فیلم هایی همچون ایران سبز، ما بیشماریم، انتخاب۱۰، نگهبان آرام، پایان مدارا و خواب آشفته در تالار اجتماعات کانون فرهنگی بسیج، پرداختن به شخصیت عمار یاسر به‌عنوان شخصیتی بصیر در دوران امام علی(ع) در نشست های بصیرتی و روشنگری، پیگیری یک نقطه از شهر برای نامگذاری با عنوان ۹دی، تهیه طومار و امضای آن توسط مردم در همایش بزرگ ۹دی ۱۴۰۰و تبیین واقعه عظیم ۹دی در حلقه های صالحین از برنامه های دهه بصیرت است.

 

حجت الاسلام کماسی تصریح کرد: تبیین محبوبیت رهبری، صبر و مهربانی ایشان و رأفت نظام در برخورد با سران فتنه توسط سخنران از حوزه علمیه حضرت ولی عصر(عج)و بررسی ماجراها و فتنه هایی که در دوران زعامت رهبر انقلاب ،برگزاری مسابقه دل نوشته ای به سردار دلها(شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی) ،فضازسازی در سطح شهرستان با موضوع حماسه ۹دی، اجرای برنامه های دانشجویی و نیز سخنرانی هر امام جماعتی درمسجد خودش در بین الصلاتین همراه با سخنرانی  از دیگر برنامه های است که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار خواهد شد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگاور گفت: ۹ دی روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، یادآور حماسه ای دیگر از امت خداجو و مومن در شناخت نفاق دشمنان علیه نظام مترقی ایران اسلامی بود که سعی در فتنه گری و ایجاد فاصله میان امت و ولایت داشتند .

 

کد خبر 1132305

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha