حماسه ۹ دی دفاع همه جانبه از انقلاب و نظام اسلامی بود

حجت الاسلام عبودی حرکت و حماسه بزرگ ۹ دی را میثاق حقیقی و پیروی مردم از مکتب اسلام، اهل بیت (ع)، ولایت فقیه و دفاع همه جانبه از انقلاب و نظام اسلامی دانست و بر ضرورت بازخوانی این حماسه بزرگ تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، حجت الاسلام «عبدالرحیم عبودی» گفت: دهه ولایت مناسبت های ارزشمند ۹ دی، سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، شهادت حضرت زهرا(س) است که باید مراسمات ترکیبی علاوه بر کمیت با کیفیت بالا برگزار شود.

 

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد زمینه اصلی شکل گیری حماسه ۹ دی را جواب دندان شکن به فتنه گران ۸۸ در هتک حرمت ولایت، ماه محرم و روز عاشورا دانست و اظهار کرد: فتنه ۸۸ که اصل نظام، آرمان های امام راحل، انقلاب، ارزش ها و مظاهر دین را هدف گرفته بود، باعث جریحه دار شدن احساسات مردم شد.

 

وی حرکت بزرگ و حماسه ۹ دی را میثاق حقیقی و پیروی مردم از مکتب اسلام، اهل بیت (ع)، ولایت فقیه و دفاع همه جانبه از انقلاب و نظام اسلامی دانست و بر ضرورت بازخوانی این حماسه بزرگ تاکید کرد.

 

حجت الاسلام عبودی گفت: فتنه ۸۸، فتنه بزرگی بود که با درایت و بصیرت رهبر معظم انقلاب و همراهی و هوشیاری مردم خنثی شد.

 

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد گفت: می طلبد که همه نهادها به خصوص فرهنگی با برنامه های محتوایی و سازنده در تبیین آن همکاری کنند که فتنه گران چه دسیسه هایی در سر می پروراندند و آتش فتنه چه پیامدهای منفی و مخربی را برای مردم و کشورمان به دنبال داشت.

کد خبر 1132344

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha