لزوم بهره گیری از ظرفیت ۱۵۳سازمان مردم نهاد مازندران برای  پیشگیری از اعتیاد

شیرازی تشکیل کمپین «هر مازندرانی یک سفیر پیشگیری از اعتیاد» را یکی از راهکارهای مهم اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر دانست و گفت: استفاده از ظرفیت ۱۵۳سازمان مردم نهاد مازندران را برای تحقق این مهم ضروری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «علی شیرازی» امروز(۹دی) در مراسم افتتاحیه کمپین هر ایرانی یک سفیر پیشگیری از اعتیاد که در دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و با حضور جمعی از مدیران سمن های فعال و سفیران پیشگیری از اعتیاد استان به صورت ویدئو کنفرانسی با سراسر کشور برگزار شد، اظهار کرد: معضل اعتیاد و مواد مخدر بدون مشارکت مردم حل نمی شود.

 

 

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری با بیان اینکه در بحث مبارزه با مواد مخدر پیشگیری بهتر از درمان به شمار می رود،‌ بیان کرد: در کنار اقدامات مقابله ای و کاهش عرضه می بایست اقدامات فرهنگی و پیشگیری مناسب در راستای کاهش تقاضا هم صورت گیرد .

 

 

شیرازی، کمپین هر ایرانی یک سفیر پیشگیری از اعتیاد و در تداوم آن شعار استاندار مازندران با عنوان هر مازندرانی یک سفیر پیشگیری از اعتیاد را یکی از راهکارهای مهم اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر دانست و افزود: تحقق شعار سال ستاد مبارزه با مواد مخدر با عنوان «یاریگران زندگی - مشارکت اجتماعی - پیشگیری از اعتیاد» با توسعه کارزار اجتماعی و راه اندازی کمپین ها و مشارکت سفیران پیشگیری از اعتیاد و بهره گیری از همه بسترهای فرهنگی و تبلیغی و رسانه ای ممکن خواهد بود.

 


رئیس کمیته توسعه مشارکت های مردمی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران استفاده از ظرفیت ۱۵۳سازمان مردم نهاد مازندران را برای تحقق این مهم ضروری دانست و گفت: ساز و کار مناسب مشارکت فعال سمن ها و گروه های مرجع در این حوزه باید تعریف و عملیاتی شود تا شاهد کاهش آسیب های اجتماعی ناشی از سوء مصرف مواد مخدر در جامعه باشیم .

 


 

کد خبر 1132400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha