حضور حماسی مردم در ۹ دی دشمنان را مایوس کرد

آیت الله عابدینی گفت: مردم در ۹ دی نشان دادند دشمن باید مایوس باشد برای اینکه بخواهد سواستفاده کند و با این حضور حماسی دشمن برای همیشه مایوس شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، آیت الله «عبدالکریم عابدینی» در حاشیه تجمع بزرگ مردمی ۹ دی که در گلزار شهدای قزوین برگزار شد، بیان کرد: حضور امروز مردم در این مراسم و انگیزه ای که دارند برای مشارکت در شعارها و اظهار انزجار نسبت به فتنه گران، همه حرف ها را بیان می کند.

 

نماینده ولی فقیه در استان قزوین ادامه داد: مردم نشان دادند و فهمیدند بر اساس آیات قرآن کریم، فتنه از کشتار خطرناک تر است زیرا در فتنه امنیت، آسایش، اموال و وحدت و انسجام مردمی آسیب می بیند و کشتار هم می شود.

 

وی اعلام کرد: مردم در ۹ دی نشان دادند دشمن باید مایوس باشد برای اینکه بخواهد سواستفاده کند و با این حضور حماسی دشمن برای همیشه مایوس شد که طمع داشته باشد.

 

آیت الله عابدینی با اشاره به سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: سردار سلیمانی بر اساس اینکه خداوند متعال فرمود آنها که عمرشان را به کارهای شایسته و مجاهدت در راه خدا و پذیرش خوف و خطر در راه خدا صرف می کنند، خدا محبت شان را در دل مردم عالم قرار می دهد، در دل های همه جای دارد.

 

وی یادآور شد: فقط شیعیان و اهل کتاب به شهید سلیمانی علاقمند نیستند، همه مردم دنیا سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را دوست دارند و حتی دشمنان هم عظمت شخصیت ایشان را تعظیم می کنند.

 

کد خبر 1132436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha