حماسه ۹ دی، جلوه ای از بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران بود

ابدالی پور با بیان اینکه روز ۹ دی ماه به واسطه حرکت عظیم و فوق العاده مردم در تاریخ ماندگار شد، گفت: حماسه ۹دی، جلوه ای از بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران بود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمد ابدالی پور» امروز(9دی) در مراسم بزرگداشت روز 9دی، در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: حماسه 9 دی برخاسته از بصیرت و دشمن شناسی ملت ایران و جلوه ای از بصیرت ودشمن شناسی  مردم ولایت مدار ایران اسلامی است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان افزود: ملت ایران اسلامی در نهم دی ماه سال 1388 با حضور آگاهانه و مقتدرانه و بیعت دوباره با آرمان های امام خمینی(ره) و مقام معظّم رهبری حماسه ای جاودان و به یاد ماندنی را در تاریخ انقلاب آفریدند.

 

وی با اشاره به اینکه دشمنان همواره به دنبال ضربه زدن به نظام مقدس اسلامی هستند، خاطرنشان کرد: حفظ وحدت و یکپارچگی ملت و بصیرت افزایی مهم ترین راه مقابله با توطئه دشمنان و استکبار جهانی  است.

 

ابدالی پور با اشاره به ولایت مداری ملت ایران، افزود: حماسه 9دی نشان دهنده ولایت مداری ایرانیان و پایبندی آنان به آرمان های انقلاب اسلامی است.

 

وی خاطرنشان کرد: ملت ایران همواره آماده لبیک به ندای رهبر و مقتدای خویش اند  و این آمادگی وحضور همیشگی ملت ناشی از احساس مسئولیت آنان و تجلی بصیرت و دشمن شناسی آنان است.

 

مدیرستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان خاطرنشان کرد: مردم هوشیار و بابصیرت ما در حماسه 9 دی ثابت کردند که پای ارزش‌ها‌ی انقلاب اسلامی ایستاده‌اند و از دستاوردهای آن که حاصل خون‌های پاک شهیدان والامقام بوده است حفظ و صیانت خواهند کرد.

 

گفتنی است، در حاشیه برگزاری این همایش مردمی، موکب شهید حاج قاسم سلیمانی در مصلی الغدیر خرم آباد به همت ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان لرستان، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و کانون فرهنگی هنری صاحب الزمان(عج) خرم آباد دایر شد.

ارائه خدماتی چون توزیع پوستر، پذیرایی از حاضران و ارائه برنامه های فرهنگی وهنری از برنامه های این موکب مردمی است.

 

کد خبر 1132458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha