۹ دی روز بصیرت و ولایتمندی است

حجت الاسلام حیات الغیب، با بیان اینکه۹ دی روز بصیرت و ولایتمندی است، گفت: باید ابعاد مختلف این حماسه برای نسل نو و نسل های آینده بازگو شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «لطف الله حیات الغیب»، امروز(9دی) در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی، اظهار داشت: 9 دی یادآور بصیرت است.

 

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان با اشاره به فتنه 88 ، افزود: این فتنه با بهانه تقلب در انتخابات به وجود آمد و با نفوذ دشمنان خیمه های امام حسین(ع) را به آتش کشیدند و به قرآن توهین شد.

 

وی ادامه داد: وضع فعلی نابسامانی معیشت، حاصل آن عملکردها است و نظام تضعیف شد و نباید فراموش کرد که با هدایت رهبر معظم انقلاب چالش ها امروز تبدیل به فرصت شد.

 

حجت الاسلام حیات الغیب با اشاره به اینکه مردم در 9 دی به ندای رهبری لبیک گفتند و در سایه بصیرت خود فتنه دشمن را خاموش کردند، گفت: در سایه حماسه 9 دی اقتدار امام حسین(ع)، رهبر معظم انقلاب حفظ شد.

 

وی تصریح کرد: تبعیت از ولیت و رهبری، پیروزی مردم در آزمون بصیرت، پیروزی صاحبان بصیرت و ابعاد مختلف این حماسه 9 دی باید برای نسل های آینده بازگو شود.

 

حجت الاسلام حیات الغیب عنوان کرد: ۳۰۰ برنامه فرهنگی، تبلیغی، روشنگری، بصیرتی، نمایشگاه ه، اجرایی سرودهای حماسی، مقاله، کرسی های دانش آموزیی و دانشجویی، کرسی آزد اندیشی با محوریت حماسه 9 دی، رزمایش کمک های مومنانه و برنامه عمو قاسم در مهدهای کودک، ختم 30 جزء قرآن کریم، مسابقه نقاشی و پویش نذر خون و معرفی شخصیت حاج قاسم سلیمانی در فضای مجازی از جمله برنامه هایی بوده که در این ایام انجام شده است.

کد خبر 1132472

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha