الصاق ۲۸۴۲۱ کیوآر کد بر روی صنادیق صدقات در استان زنجان

به گفته صفری، از ابتدای اجرای طرح الصاق کد کیو آر تاکنون ۲۸ هزار و ۴۲۱ کیوآر کد برروی صندوق های خانگی نصب شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران از نصب کیوآر کد برروی صنادیق صدقات خانگی خبر داد و گفت: با اجرای این طرح خیرین ومشترکین می توانند با اسکن این کد از طریق گوشی هوشمند صدقه خود را به آسانی پرداخت کنند .

 

هدایت صفری به مزایای اجرای این طرح نیز اشاره کرد و افزود: پیشگیری از انتقال ویروس منحوس کرونا وجلوگیری ازانتشار بیماری‌هایی که از طریق گردش پول انجام می گیرد، آسانی و سرعت در پرداخت صدقات، کاهش فرآیند وهزینه های اجرایی، جلوگیری از استهلاک پول ملی و سرعت در فرآیند انجام کار از مزایای اجرای کامل این طرح می باشد .

 

صفری با بیان اینکه از آغاز اجرای این طرح در استان تاکنون  28 هزار و421 صندوق صدقات کوچک موجود در منازل ، مغازه ها و مکانهای عمومی برچسب کیوآر نصب گردیده است، گفت: برای اجرای کامل این طرح همکاران باید با جدیت و حرکت جهادی نسبت به الصاق این کد برروی کلیه صنادیق صدقات کوچک خانگی مشترکین اقدام نمایند .

 

مدیرکل کمیته امداد استان بابیان اینکه پرداخت الکتورنیکی از طریق سامانه ( ussd ) از دیگر روشهای پرداخت صدقه است، افزود: این سامانه برروی تمامی سیم کارت های موجودو اپراتورها ( دائمی واعتباری ) فعال است و خیرین ونیکوکاران وآحاد مردم ولایی استان برای پرداخت صدقه به روش ساده با شماره گیری کد مهربانی #*8877*024  از طریق تلفن همراه میسر می باشد .

 

صفری با تشریح اینکه صدقات اهدایی مردم خیر استان در همان محل جمع آوری شده برای حل مشکلات ورفع نیاز محرومان ومددجویان منطقه هزینه می شود ، گفت : مراحم دریافتی خیران برای اموری مانند کمک به خرید ، ساخت وتکمیل مسکن ، کمک به امر ازدواج ، ارائه خدمات فرهنگی وتحصیلی و کمک به هزینه های درمانی مددجویان ونیازمندان هزینه می گردد .

کد خبر 1132544

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha