مردم بابصیرت ایران اسلامی در فتنه سال ۸۸ نمره قبولی گرفتند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه با بیان اینکه در فتنه سال ۸۸ عده ای با عملکرد خود مردود شدند، گفت: اما مردم با بصیرت ایران اسلامی با آگاهی و حمایت از ولایت و نظام، در این جریان نمره قبولی گرفتند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ حجت الاسلام «غلامحسن تسخیری» امروز پنج شنبه در مراسم محوری یوم الله 9 دی با عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» که در مصلی امام خمینی(ره) بجنورد برگزار شد، گفت: خداوند در قرآن کریم 6 دشمن از جمله مشرکان، کفار، منافقان، اراجیف گویان، شیاطین و نفس را در نقطه مقابل جبهه حق معرفی می کند.

 

 مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه با بیان اینکه امروز مهم ترین درگیری های جبهه انقلاب با گروه اراجیف‌گویان است، به رها بودن فضای مجازی و اراجیف گویی دشمنان در این فضا و توطئه چینی آنان علیه انقلاب اشاره کرد و گفت: امروز جنگ نظامی مطرح نیست، حتی تنها جنگ فرهنگی و اقتصادی نیست بلکه امروز جنگ اشتراکی با موضوع جنگ ادراکی است و موضوع آن در حوزه رسانه قرار گرفته و هر که مسلط بر رسانه شد، پیروز میدان است.

 

وی تأکید کرد: مشرکان و کفار هرچند به اسلام و مردم آسیب می زنند اما قدرت چندانی ندارند اما در مقابل باید بیشتر مراقب جبهه نفاق بود چراکه آنها لباس اسلامی به تن می کنند و چهره انقلابی به خود می گیرند اما ضربه ای که به اصل اسلام می زنند، هیچ دشمنی نمی تواند بزند.

 

حجت الاسلام تسخیری با بیان اینکه در تاریخ اسلام فتنه های بی شماری به ویژه بعد از رحلت پیامبر (ص) به وقوع پیوست، نمونه مهم آن را فتنه جمل نام برد و با مقایسه آن با فتنه سال 88 گفت: در هر دو فتنه، سران فتنه با بهانه های مختلف به میدان آمده و نقشه های شومی پیاده کردند.

 

وی با بیان اینکه در فتنه سال 88 پنج گروه بیگانگان با محوریت آمریکا، رژیم صهیونیستی، سلطنت طلب ها و ضدانقلاب ها، خواص بی بصیرت و فرقه های نوظهور نقش داشتند، اظهارکرد: این گروه ها با تفکیک برنامه، قریب به 250 روز و در مجموع هشت ماه، کشور را به آشوب کشاندند.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه با اشاره به اینکه سران فتنه 88 همچون فتنه جمل که از افراد محبوب و مقبول بودند، شامل کسانی بود که زمانی رییس جمهور و رییس مجلس و وزیر بودند، ادامه داد: این افراد با تشکیک در افکار عمومی و ایجاد تردید نسبت به ولی فقیه، جامعه را به آشوب کشانده و وضعیت بسیار بدی ایجاد کردند.

 

وی با بیان اینکه عملکردها در فتنه سال 88 متفاوت بود، به مردود شدن عده ای از خواص اشاره کرد و گفت: اما مردم با بصیرت ایران اسلامی با آگاهی و حمایت از ولایت و نظام، در این جریان نمره قبولی گرفتند.

 

حجت الاسلام تسخیری گروهی خواص را هم که مُهر سکوت بر لب زده بودند را مشروط و البته در قالب گروه اول معرفی کرد و افزود: سکوت آنان به منزله اعلام رضایت از جریان فتنه بود در صورتی که انتظار جامعه از این افراد به مراتب بیشتر از سایرین بود.

 

وی به خسارت های فتنه 88 اشاره و از جمله آن را تشویش اذهان عمومی و ایجاد شکاف بین مردم، تخریب چهره ها و نهادهای انقلابی زیرمجموعه رهبری، بازی با حیثیت نظام در خارج از کشور، افزایش فشارها و تحریم ها و باج خواهی در پرونده هسته ای ایران نام برد.

 

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در قرارگاه دوکوهه، البته تثبیت اقتدار مردمی را به عنوان دستاورد ملت ایران در این جریان ذکر کرد و گفت: امروز دشمن می داند در نظام جمهوری اسلامی نه فقط در مقابل یک دولت قرار دارد بلکه اگر تعرضی کند، با ملت بصیر و آگاه ایران اسلامی روبه رو خواهد شد.

 

 

کد خبر 1132550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha