دهه بصیرت فرصتی مهم برای حفاظت از واقعه ماندگار و انقلاب نهم دی ماست

خلیل خلیلی گفت: دهه بصیرت فرصتی مهم برای حفاظت از واقعه ماندگار و انقلاب نهم دی ماست و مجموعه فرهنگی قرآنی و مرکز نیکوکاری بقیه الله خلیل شهر به مناسب ایام بصیرت، ویژه برنامه فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را برگزار می کند.

«هنده خلیل خلیلی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در مازندران اظهار کرد: برگزاری آئین گرامیداشت حماسه ۹دی ماه با هدف بصیرت افزایی و میثاق امت با ولایت برگزار می شود تا همه ما در این راستا گام برداشته و در بیداری اسلامی اثرگذار باشیم.

 

مدیر مجموعه و مرکز نیکوکاری بقیه الله خلیل شهر افزود: نکوداشت خلق حماسه ماندگار ملت ایران در نهم دی ماه ٨٨، بزرگداشت سیزدهم دی ماه سالگرد شهادت مظلومانه سردار دل ها سپهبد شهید «حاج قاسم سلیمانی» و ایام فاطمیه با بهره گیری از ظرفیت حداکثری برگزار می شود تا در راستای بزرگداشت هر چه باشکوه و شایسته این وقایع ماندگار تلاش شود.

 

وی خاطر نشان کرد: دهه بصیرت فرصتی مهم برای حفاظت از واقعه ماندگار و انقلاب نهم دی ماست و مجموعه فرهنگی قرآنی و مرکز نیکوکاری بقیه الله خلیل شهر به مناسب ایام بصیرت، ویژه برنامه فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی را برگزار می کند.

 

خلیل خلیلی گفت: در این مراسم از مداح حاج جواد مصلحی و سخنرانی حجت الاسلام بشیر عالیشاه مدیر کل کمیته امداد امکام خمینی(ره) مازندران برگزار می شود.

 

مدیر مجموعه و مرکز نیکوکاری بقیه الله خلیل شهر افزود: این مراسم دوشنبه 13 دی ماه در زینبیه گت زمین خلیل شهر برگزار می شود و تلاش داریم تا در راستای بصیرت افزایی و ولایتمداری بیش از پیش تلاش شود.

کد خبر 1132556

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha