حماسه ۹ دی دستی ردی بر فتنه های دشمنان این نظام و انقلاب است

ریحانی، گفت: دشمن با ایجاد فتنه ۸۸ سناریوی براندازی نظام را بسته بود، اما هوشیاری ملت در حماسه ۹ دی دستی ردی بر فتنه های دشمنان این نظام و انقلاب زد.

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه ،مراسم گرامیداشت حماسه ٩ دی با حضور نماینده ولی فقیه در استان و استاندار کرمانشاه، فرماندهان ارشد نظامی و انتظامی، مدیران دستگاه های اجرایی و مردم ولایی و با بصیرت درحسینیه ثارالله سپاه نبی اکرم (ص) کرمانشاه برگزار شد.

 

بهمن ریحانی  امروز پنجشنبه در مراسم بزرگداشت حماسه ۹ دی گفت: مردم  انقلابی این استان یک روز زودتر از دیگر هموطنانمان احساس تکلیف کرده و برای دفاع از در جریان حماسه ۹ دی به صورت خودجوش و بر اساس آگاهی برای دفاع از نظام به میدان آمده و این  روز پرافتخار را رقم زدند.

 

 

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه افزود:در این روز مردم ولایی ایران اسلامی بصیرت و ولایت مداری خود را به نمایش گذاشتند و همه اقشار با سلیقه های مختلف سیاسی به صحنه آمده و فتنه های دشمنان را در هم پیچیدند.

 

 

 

وی خاطر نشان کرد: تمام پیروزهای جمهوری اسلامی ایران از جمله انقلاب، دفاع مقدس و خاموش ساختن فتنه ۸۸  از وحدت و برادری است ودر حماسه۹ دی تداعی کننده این موضوع است که اگر شیطنت های دشمنان داخلی و خارجی را فراموش کنیم باید منتظر حادثه دیگری باشیم.

 

 

ریحانی تصریح کرد: یوم الله ۹ دی حادثه‌ای عظیم و حماسه‌ای پر فروغ از ملتی آگاه  و سربلند در صحنه است که با نگاهی نافذ و در کشاکش مسائل اجتماعی و  سیاسی ترفندهای دشمنان را خنثی کردند.

 

 

فرمانده سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه اظهار کرد:مردم ولایی ایران اسلامی در حماسه ماندگار ۹ دی که با حضور خودجوش مردمی پدید آمد، توطئه ای را خنثی کردند که خود هدف آن بودند.

 

 

گفتنی است ، همزمان با سراسر کشور مشابه این مراسم درتمام شهرستان های تابعه استان با رعایت پروتکل های بهداشتی و با حضور مردم همیشه در صحنه برگزار شده است.

 

کد خبر 1132581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha