گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در نماز جمعه تهران

نمازجمعه این هفته تهران در مصلی امام‌خمینی (ره) به امامت آیت‌الله سیداحمد خاتمی و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می شود و گرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانیگرامیداشت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی از برنامه های آن است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، نمازجمعه این هفته تهران در مصلی امام‌خمینی (ره) به امامت آیت‌الله سیداحمد خاتمی و با رعایت دقیق شیوه‌نامه‌های بهداشتی برگزار می شود. در نماز جمعه این هفته تهران یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی خواهیم داشت و در پیش از خطبه‌ها از صحبت‌ها و تحلیل‌های سردار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهره‌مند می‌شویم. این هفته در نمازجمعه از مداحی، مداح اهل بیت حاج ابوذر بیوکافی استفاده خواهیم کرد و همچنین موکب‌هایی با نذر و یاد سردار شهید حاج قاسم سلیمانی آماده میزبانی و پذیرایی از نمازگزاران تهرانی خواهند بود.

 

نمازگزاران می‌توانند برای حضور در نمازجمعه از در شمالی مصلی (ایستگاه مترو مصلی)، از درب جنوبی خیابان شهید بهشتی (ایستگاه مترو شهید بهشتی) و در شرقی خیابان قنبرزاده تردد کنند. سرود وحدت و مقاومت که یادآور خاطرات دهه ۶۰ انقلاب اسلامی ایران است با همراهی نمازگزاران بین دو نماز اجرا خواهد شد.

 

طبق روال هفته‌های گذشته فرهنگسرای منتظر با همکاری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در بخش خواهران و برادران با تقویت ویژه نسبت به یاد و نام سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و حماسه ۹ دی با مجموعه برنامه‌ها و فعالیت‌های فرهنگی میزبان نمازگزاران خواهد بود.

 

نمازجمعه این هفته، با همت ستاد نمازجمعه تهران، به صورت زنده و تصویری از "هیئت آنلاین" همراه با پوشش جایگاه نماز و فعالیت‌های جانبی در محوطه، پخش خواهد شد و همزمان، این مراسم، از رادیو قرآن، رادیو معارف، رادیو تهران، پایگاه مجازی نمازجمعه به نشانی: namazjomeh.ir و "شبکه امامت"در پیام‌رسان ایتا، به نشانی: shabake_emamat به صورت زنده پخش می‌شود.

کد خبر 1132635

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha