شهید سلیمانی را به عنوان یک الگو به جهان اسلام معرفی کنیم

حسینی گفت: معرفی شهید سلیمانی به عنوان یک الگو در جهان اسلام و وظیفه همه آحاد مردم است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «سیدمحمد حسینی» شامگاه امروز «پنجشنبه ٩ دی» در مراسم بزرگداشت شهید سلیمانی در مصلی وحدت گرگان اظهارداشت: همه آحاد مردم از جمله هنرمندان و مسئولین کشور وظیفه دارند شهید سلیمانی را به عنوان یک الگو و اسطوره جهان اسلام در جامعه معرفی کنند.

 

معاون پارلمانی رئیس جمهور افزود: شخصیت ویژه شهید سلیمانی منحصر به میدان جنگ و نبرد با دشمن نبود این فرمانده رشید اسلام در کنار مدیریت میدان جنگ به مسائل و مشکلات خانواده‌های شهدا و ایثارگران و فرزندان شهدا رسیدگی می کرد.

 

وی ادامه داد: شهید سلیمانی با وجود همه تنگناها و مشکلات موجود یک لحظه میدان نبرد را ترک نکرد و ۴۱ سال تمام در برابر  آمریکا ایستادگی کرد.


حسینی افزود: شهید سلیمانی با بسیج نیروهای مردمی از کشورهای سوریه عراق لبنان پاکستان افغانستان توانست هیمنه پوشالی داعش را ویران کند، شهید سلیمانی با استفاده از نیروهای جوان و باتجربه همه توطئه های  مثلث عبری عربی و غربی را نقش بر آب کرد. 

 

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: شهید سلیمانی علاوه بر تسلط بر میدان جنگ در میدان مذاکره و گفتگو نیز بسیار متبحر بود و توانست روسیه را مجاب به حضور در میدان جنگ علیه داعش کند. 

 

وی در ادامه گفت: جوانان و نوجوانان کشور باید با چنین اسطوره ها و قهرمانانی آشنا شوند و به عنوان یک الگو از زندگی آنها درس بگیرند.


حسینی خطاب به هنرمندان کشور اظهار داشت: باید از ظرافت ها و ویژگی های زندگی شهید سلیمانی آثار هنری متعددی ساخته شود تا فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برقرار و ماندگار بماند. 

 

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور گفت: شهید سلیمانی منحصر به یک گروه اجتماعی خاص نبود به گفته حسینی همانطور که بسیجیان و بچه مذهبی ها به سلیمانی ارادت داشتند ، سایر طبقات اجتماعی هم از این فرمانده شجاع تمجید و تحسین می‌کردند.

 

 

کد خبر 1132660

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha