منتخبین جشنواره خوشنویسی قلم تیران و کرون معرفی و تجلیل شدند

منتخبین پنجمین جشنواره خوشنویسی قلم تیران و کرون همزمان با روز بصیرت معرفی و تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان‏، جشنواره خوشنویسی قلم که با محوریت مناسبت میلاد پیامبر اعظم(ع) و ابعاد شخصیتی آن حضرت توسط کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران پایه گذاری شده، امسال پنجمین دوره آن برگزار و برگزیدگان این رقابت هنری معرفی شدند.

جشنواره خوشنویسی قلم فرصتی برای شناسایی و معرفی استعدادهای هنر خوشنویسی در بین گروه های مختلف سنی به ویژه جوانان و نوجوانان است تا با اجتماع و گردهمایی بین این گروه زمینه گسترش این هنر اسلامی و کارآمد در انتقال مفاهیم را فراهم سازد.

انتقال اندیشه های بلند پیامبر اسلام(ص) و همچنین آنچه در بیان ادبی و علمی از این شخصیت بزرگ نقل می شود، به واسطه هنر گسترش و توسعه می یابد و پاسخی ارزشمند به هتک حرمت ها به ساحت ارزشمند ایشان است.

 

منتخبین پنجمین جشنواره خوشنویسی قلم تیران و کرون همزمان با روز بصیرت معرفی و تجلیل شدند که برگزیدگان این دوره جشنواره حسن رحیمی، احسان دادخواه، فاطمه مورموگوئی و فاطمه کلانترپور بودند.

به گفته مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام حسن مجتبی(ع) تیران از میان نزدیک به 20 اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره، هیات داوران، چهار اثر را به لحاظ برابری با قوانین جشنواره و هنر خوشنویسی برگزیدند.

همکاری انجمن خوشنویسان و آموزشگاه های این هنر فاخر برای افزایش مشارکت و برپایی نمایشگاه ضرورت دارد.

*برپایی نمایشگاه آثار هنرمندان تیران و کرون

 

نمایشگاه مجازی و حضوری آثار هنرمندان خوشنویس و عکاس این شهرستان پیش بینی شده گالری مجازی از عکس پاییز بر روی وب سایت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی تیران و کرون برپا شده است.

 

کارشناس روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد تیران و کرون گفت: تمهیدات لازم برای برپایی نمایشگاه عکس و آثار خوشنویسی دو هنرمند شهرستان پیش بینی شده که با موافقت اصول بهداشتی و مبارزه با کرونا به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

کد خبر 1132689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha