شهادت شهید سلیمانی موجب تولد میلیون ها حاج قاسم شد 

حجت الاسلام حمزه رضوانی گفت: به معاندین اعلام می کنیم شما با به شهادت رساندن حاج قاسم، نه تنها به مقصودتان نرسیدید بلکه موجب تولد میلیونها حاج قاسم در اقصی نقاط کره خاکی شدید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۰ دی ماه حجت الاسلام « حمزه رضوانی » در خطبه های نماز جمعه آسمینون، گفت: امروز از جنوبی ترین نقطه استان کرمان یعنی از شهر ولایتمدار نودژ آماده شرکت در مراسم بزرگداشت دومین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی هستند تا به معاندین اعلام کنند شما با به شهادت رساندن حاج قاسم، نه تنها به مقصودتان نرسیدید بلکه موجب تولد میلیونها حاج قاسم در اقصی نقاط کره خاکی شدید.

امام جمعه موقت آسمینون افزود: شما باطل و رو به زوال هستید و باید از نقشه جغرافیایی حذف شوید زیرا شما دشمن ما هستید و ما نیز می دانیم که چگونه به مصاف دشمن برویم.

وی خاطرنشان کرد: سکان کشتی انقلاب اسلامی  در دستان با کفایت مولایمان، ولی امر مسلمین حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) است که بسیار نیک می داند چگونه در برابر امواج متلاطم، این کشتی عظیم را به ساحل امن برساند.

حجت الاسلام رضوانی با اشاره به آیه ۲۳ سوره احزاب، ابراز کرد: در میان مومنان، مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستادند، بعضی پیمان خود را به آخر بردند و در راه او شربت شهادت نوشیدند.

خطیب جمعه موقت آسمینون ادامه داد: طبق تفسیر شیخ طوسی این آیه درباره حضرت حمزه عموی پیامبر اسلام (ص) و جعفر برادر حضرت (ع) نازل شده است و از آن جایی که قرآن متعلق به زمان خاصی نیست، می توان این آیه و شرح آن را به حال مردان آسمانی و خدایی همچون حاج ‌قاسم ‌سلیمانی تفسیر کرد.

وی با طرح این سوال که شهید سلیمانی به عهد خود وفا کرده و تکلیف خود را انجام داد و تا آخر پای نظام و آرمان های انقلاب ماند و جان خود را فدا کرد، تکلیف ما چیست ؟، تاکید کرد: در پاسخ باید گفت؛ باید در مسیر شهید سلیمانی گام برداریم و پشتیبان ولایت فقیه باشیم.

حجت الاسلام رضوانی در خاتمه تصریح کرد: ما با بصیرت کامل پشت سر ولی زمان مان هستیم و هیچ ترس و واهمه ای نداریم چرا که به او ایمان داریم جان و خون می دهیم چنان که پدران و بزرگانمان بر این عقیده استوار بودند و جان دادند.

کد خبر 1132750

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha