۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی در بین نیازمندان به همت کانون‌های مساجد استان توزیع شد

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل از توزیع ۱۲۰۰ بسته گوشت قربانی در بین نیازمندان به همت کانون های مساجد استان به مناسبت ایام فاطمیه و سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: همزمان با ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی 1200 بسته گوشت قربانی در بین خانواده های نیازمند و آسیب دیده از کرونا به همت کانون های مساجد استان توزیع شد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: هر بشته شامل 1.5 کیلوگرم گوشت قربانی بود که در اختیار خانواده های آسیب دیده از کرونا و بی بضاعت قرار گرفت.

 

این مقام مسئول اعلام داشت: این گوشت قربانی به همت موسسه حضرت خدیجه کبری در شهر قم و برنامه تلویزیونی «سمت خدا» تهیه و به همت فعالان کانون های مساجد در مناطق مختلف شهری و روستایی استان توزیع می شود.

 

سقاء اضافه کرد: این سیزدهمین مرحله از توزیع گوشت قربانی در بین نیازمندان استان اردبیل بود که به همت فعالان کانون های صورت گرفت.

 

وی اذعان داشت: این حرکت اجتماعی در راستای عمل به منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا صورت گرفت و امیدواریم این همت جهادی با مشارکت نهادهای فرهنگی ادامه داشته باشد.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: البته به همت خیرین و فعالان کانون های مساجد در سراسر استان با تهیه اقلام دیگر مورد نیاز خانواده ها به همراه این گوشت قربانی در اختیار نیازمندان قرار می گیرد.

 

سقاء یادآور شد: از ابتدای شروع شیوع بیماری کرونا تاکنون فعالان کانون های مساجد در مناسبت های مختلف ملی و مذهبی با توزیع بسته های معیشتی تلاش کرده اند تا نیازهای خانواده های بی بضاعت را تامین کنند.

 

کد خبر 1132794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha