دولت در جراحی اقتصادی مراقب فشارها به اقشار ضعیف باشد

حجت الاسلام خضری گفت: امیدواریم این دولت با توجه به نظرات کارشناسان بتواند نظام دلالی را برچیند و البته در این بین باید مراقب فشارهایی که به اقشار فقیر و محروم وارد می شود، باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، حجت الاسلام «سید مهدی خضری» در خطبه های نماز جمعه که امروز (جمعه ۱۰ دی) در مسجدالنبی (ص) قزوین برگزار شد، بیان کرد: امروز در قوه مجریه در شرایط تغییر ریل قرار داریم که این تغییر ریل به معنای وارد یک مسیر جدید شدن است و رئیس جمهور مردمی و دولت انقلابی اداره شان بر تغییر ریل است زیرا با مشکلاتی مواجه هستیم.   

 

امام جمعه موقت قزوین ادامه داد: این تعییر ریل به معنی جابه جایی ریل ذلت با ریل عزت و کرامت است و در واقع در این دولت سیاست ها، عزتمندانه است و امروز دولت نگاه ویژه به مناطق محروم دارد و در واقع به جای ویژه خواری نگاه ویژه به محرومان و افراد مستضعف وجود دارد.

 

وی عنوان کرد: قطع یقین این تغییر ریل نیاز به زمان و صبر دارد و در این بین باید نسبت به توطئه های دشمن هوشیار بود.

 

حجت الاسلام خضری اعلام کرد: امروز دولت به همکاری و همراهی و حضور مردم نیاز دارد زیرا ۲ کار بزرگ دارد یک کار جراحی مدیریتی است و باید کسانی که بانیان وضع موجود بودند برکنار شده و این افراد باید محاکمه شوند و در این جراحی مدیریتی باید مراقب باشیم و به افرادی که رنگ عوض می کنند میدان ندهیم.

 

وی تأکید کرد: اقدام دیگر جراحی نظام توزیع خدمات و یارانه است و دولت باید جراحی اقتصادی انجام دهد که اینگونه اقدامات تبعاتی را به دنبال دارد.

 

امام جمعه موقت قزوین گفت: امروز رقمی معادل ۶۳ میلیارد دلار یارانه پنهان به جیب مرفهان می رود که این مسئله باید حل شود و در واقع این یارانه باید به صورت عادلانه در بین همه مردم توزیع شود.

 

وی توضیح داد: امیدواریم این دولت با توجه به نظرات کارشناسان بتواند نظام دلالی را برچیند و البته در این بین باید مراقب فشارهایی که به اقشار فقیر و محروم وارد می شود، باشد.

 

حجت الاسلام خضری با تسلیت ایام فاطمیه خاطر نشان کرد: در ایام شهادت بانوی بزرگوار حضرت فاطمه زهرا (س) قرار داریم که در واقع فاطمیه یک نماد و پرچم است.

 

وی گفت: این ایام باید به نام حضرت فاطمه زهرا (س) آذین بندی شود و متأسفانه ما مساجدی داریم که در آنها یک پرچم سیاه هم نصب نشده که در این خصوص نباید تنها از دولت انتظار داشت بلکه باید خود مساجد و حسینیه ها و مردم ورود پیدا کنند و این فضاسازی و در واقع محیط تربیتی را ایجاد کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: این ایام همچنین مصادف با سالگرد ارتحال عالم بزرگ علامه مصباح یزدی است که فقیه و فیلسوف بودند و هم این عالم بزرگ و هم سردار سلیمانی نماد نصرت امام و ولی بودند زیرا زندگی خود را در راه ولایت هزینه کردند.

 

کد خبر 1132823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha