پرداخت۲۷۰۴  فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به مددجویان زنجانی

به گفته صفری، بر اساس آمارهای موجود بیش از ۲۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان تسهیلات قرض‌الحسنه از ابتدای سال جاری تاکنون از طریق صندوق امداد ولایت به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان پرداخت‌شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با ارائه گزارشی از تسهیلات پرداختی به مددجویان تحت حمایت این نهاد از طریق صندوق امداد ولایت، گفت: خدمات این نهاد بر اساس نیاز خانواده‌های عزیز تحت حمایت شکل‌گرفته و در بخش‌های مختلف به آنان عرضه می‌شود.

 

هدایت صفری افزود: به‌منظور خدمت‌رسانی اثربخش به خانواده‌های عزیز تحت حمایت در کنار بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی و اعتبارات داخلی این نهاد، بخشی از منابع اعتباری موردنیاز برای ارائه خدمات به جامعه هدف به‌صورت معوض و از طریق پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه تأمین‌شده و از این طریق هم‌افزایی لازم در تأمین منابع موردنیاز برای خدمت‌رسانی مؤثر و هدفمند ایجاد می‌شود.

 

این مسئول با اشاره به اینکه بخش اعظمی از خدمات معوض کمیته امداد از طریق صندوق امداد ولایت به جامعه هدف این نهاد ارائه می‌شود، ادامه داد: بر همین اساس دو هزار و 704 فقره تسهیلات قرض‌الحسنه از طریق صندوق امداد ولایت از ابتدای سال جاری تاکنون به خانواده‌های عزیز تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان پرداخت‌شده است.

 

وی میزان تسهیلات پرداختی به خانواده‌های عزیز تحت حمایت این نهاد از طریق صندوق امداد ولایت از ابتدای سال جاری تاکنون را بیش از 26 میلیارد و 750 میلیون تومان اعلام و اضافه کرد: تسهیلات قرض‌الحسنۀ پرداختی به مددجویان عزیز تحت حمایت از طریق صندوق امداد ولایت از ابتدای سال جاری تاکنون به‌منظور رفع مشکلات و نیازهای جامعه هدف این نهاد در قالب کارگشایی، درمان، اشتغال، آموزش کسب‌وکار، فرهنگی و تحصیلی، مسکن و ودیعه مسکن و خدمات عمرانی بوده است.

 

صفری با اشاره به اینکه یکی از راههای تأمین منابع موردنیاز برای ارائه خدمات معوض به مددجویان عزیز تحت حمایت، سپرده‌گذاری خیران در صندوق امداد ولایت است، تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با فراهم کردن زمینه مشارکت خیران در قالب سپرده خیران، خدمات معوض به مددجویان عزیز تحت حمایت توسعه‌یافته و در تحقق اهداف و برنامه‌های این نهاد به‌ویژه در حوزه توانمندسازی جامعه هدف اثرگذار شود.

کد خبر 1132913

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha