کمک های مبتنی بر نیاز خیران گره گشای مشکلات نیازمندان

مومنی گفت: کمک‌های مبتنی بر نیاز خیران در سال جاری به بیش از ۴۴ میلیارد تومان رسید.

«مجید مومنی» با اشاره به اینکه خیرین و نیکوکاران همواره یار و یاور امداد در دستگیری از نیازمندان و محرومین هستند، به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اراک گفت: منابع امداد با توجه به تعداد افراد و خانوارهای تحت پوشش جوابگوی نیازهای نیازمندان و محرومین نیست که در این راستا خیرین و نیکوکاران تلاش های گسترده ای را دارند.

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی با اشاره به اینکه کمک‌های مبتنی بر نیاز خیران به بیش از 44 میلیارد تومان رسید، افزود: مردم استان مرکزی طی ۹ماهه سالجاری ۴۴ میلیاردو ۸۸۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان درقالب کمک طرح‌های مبتنی بر نیاز در جهت رفع نیازهای شناسایی شده خانوارهای تحت حمایت به کمیته امداد استان مرکزی پرداخت کردند.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه کمک‌های مبتنی بر نیاز خیران در امور محرومان هزینه می شود، خاطر نشان کرد: این کمک های خیرین در رفع فقر و نیازهای مددجویان بسیار مؤثر و مفید بوده است.

 

وی اضافه کرد: این کمک های جمع آوری شده در درون استان مرکزی و شهرستان های استان صرف رسیدگی به امر مددجویان در قالب پرداخت جهیزیه، کمک های درمان، پرداخت وام قرض الحسنه، ایجاد اشتغال، کمک به تأمین و تعمیر منازل مسکونی مددجویان می شود.

 

مومنی با تاکید بر اینکه کمک های دریافتی به نسبت مدت مشابه سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است، گفت: همشهریان می توانند نذورات، اعانات و کمک های اهدائی خود را به شماره حساب ۰۱۱۱۴۷۰۰۷۰۰۰۵ نزد بانک ملی شعبه شهید مدنی اراک واریز نمایند.

 

واریز حق بیمه سه ماهه سوم ۱۸۳۰ مددجوی تحت حمایت

 

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه در سه ماهه سوم سال جاری حق بیمه ۱۸۳۰ نفر از مجریان طرح‌های خودکفایی و زنان سرپرست تحت حمایت به حساب تأمین اجتماعی واریز شده است،گفت: پرداخت حق بیمه تأمین اجتماعی مددجویان با هدف توانمندسازی پایدار انجام می‌شود.

 

وی با اشاره به اینکه افزایش امید به زندگی، تأمین آتیه و بهره‌مندی از مستمری بازنشستگی از دیگر اهداف پرداخت حق بیمه برای این افراد است، افزود: برای پرداخت حق بیمه این افراد یک میلیارد و ۱۶۸ میلیون تومان اعتبار هزینه شده است.

 

این مقام مسئول توانمند سازی پایدار، افزایش امید به زندگی، بهره مندی از مزایای مستمری، بازنشستگی وفوت را دیگر از اهداف پرداخت حق بیمه مددجویان تحت حمایت است.

کد خبر 1132917

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha