کنش گری اجتماعی رویداد پیشگام گامی در جهت مقابله با ‌آسیب های اجتماعی است

رنجبر با اشاره به اهمیت راهبری مسئله در جریان رفع و حل مشکلات اجتماعی در قالب رویداد پیشگام گفت: کنش گری اجتماعی رویداد پیشگام گامی در جهت مقابله با ‌آسیب های اجتماعی است.

« سرهنگ یدالله رنجبر» در حاشیه برپایی طرح رویداد ملی پیشگام که به میزبانی سازمان تبلیغات اسلامی البرز در کرج برگزار شد به خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز گفت: کنش گری اجتماعی رویداد پیشگام گامی در جهت مقابله با ‌آسیب های اجتماعی است.

 

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز افزود: یکی از موضوع های محوری در قالب طرح رویداد ملّی پیشگام بحث آسیب اجتماعی اعتیاد است. 

 

وی با اشاره به اهمیت برپایی رویداد پیشگام با اشاره به اهمیت حل گفتمان مسئله بیان کرد: امروز یکی از مهمترین آسیب های اجتماعی بعد از اعتیاد به مواد مخدر، بحث فضای مجازی است.

 

وی ادامه داد: انتظار می رود به واسطه اجرای طرح هایی مانند رویداد پیشگام در زمینه آسیب های اجتماعی شاهد راهبری مسئله در جریان رفع و حل مطالبات عمومی مردم با همراهی و هم اندیشی مسئولان امر باشیم. 

 

معاون اجتماعی فرماندهی نیروی انتظامی استان البرز خاطرنشان کرد: پیشگیری از آسیب های اجتماعی در حوزه مواد مخدر و کاهش نرخ مصرف مواد مخدر در البرز از جمله موضوع هایی بود که در میان گروه های شرکت کننده در جریان طرح پیشگام مورد توجه قرار گرفته است و انتظار می رود در این خصوص با توجه به دغدغه های عمومی شاهد تحولات موثری باشیم. 

 

کد خبر 1133032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha