اعلام فراخوان دومین دوره مسابقات ملی «کتاب سه دقیقه‌ای» در کردستان

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان از برگزاری دومین دوره مسابقات ملی «کتاب سه‌ دقیقه‌ای» در جهاددانشگاهی کردستان خبر داد و گفت: فراخوان این دوره از مسابقات از هفتم دی‌ماه اعلام شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کردستان؛ مجید آوج، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان، اظهار کرد: فراخوان دومین دوره مسابقات ملی «کتاب سه دقیقه‌ای» هفتم دی‌ماه در استان کردستان اعلام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه شرکت‌کنندگان صرفا باید از دانشجویان دانشگاه‌ها یا مراکز آموزش عالی استان کردستان باشند، افزود: دانشجویان علاقه‌مند تا ۱۵ دی‌ماه فرصت دارند تا در این دوره از مسابقات ثبت‌نام کنند.

 

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان بیان کرد: ثبت‌نام در این دوره از مسابقات ملی دانشجویی از طریق واحد فرهنگی جهاددانشگاهی کردستان و یا آدرس اینترنت@fjdkurd بوده است.

 

وی ادامه داد: مسابقات ملی «کتاب سه دقیقه‌ای» در سه مرحله مقدماتی، نیمه نهایی و نهایی برگزار خواهد شد که در هر مرحله نفرات برگزیده مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

 

آوج مسابقات ستاک را فرصت مناسبی برای معرفی کتاب‌های خوب دانست و بیان کرد: موضوع کتاب‌ آزاد بوده و در این بخش داوطلبان هر کتابی را با هر موضوعی که علاقه‌مند هستند، می‌توانند ارائه کنند.

 

وی افزود: دومین دوره مسابقات ملی «کتاب سه دقیقه‌ای» زمینه‌ساز به اشتراک‌گذاری تجربه‌های کتابخوانی بین دانشجویان بوده تا زمینه‌ساز ترویج کتاب وکتابخوانی بین قشر فرهیخته جامعه باشد.

 

معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان در پایان یادآور شد: زمان ارائه صرفاً، ۳ دقیقه خواهد بود و به ازای زمان اضافی تا ۱۰ ثانیه ۲ امتیاز از مجموع امتیازات شرکت‌کننده کسر می شود و در صورت اضافه شدن بیش از ۱۰ ثانیه، شرکت‌کننده از مسابقات حذف می‌شود.

 

کد خبر 1133041

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha