حاج قاسم سلیمانی نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی شناخته می شود

فلاح لاله زاری با بیان اینکه حاج قاسم سلیمانی نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی شناخته می شود گفت: بیش از ۱۰۰ برنامه و فعالیت فرهنگی هنری در بزرگداشت سرداردلها در سمنان برگزار می شود.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، «فرشید فلاح لاله زاری» درگفتگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطر سردار دلها حاج قاسم سلیمانی و سالگرد شهادت این اسطوره مقاومت گفت: شهید سردار قاسم سلیمانی یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه و ظلم جهانی شناخته می شود و چهره‌ بین‌المللی مقاومت است.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با تاکید بر اینکه این شهید والامقام هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مظلومان جهان در سر نداشت ادامه داد: شهید سلیمانی زندگی خود را صرف مبارزه با ظالمان کرد و همواره نگاهش به افق نگاه مقام معظم رهبری جمهوری اسلامی دوخته بود.

 

وی به برنامه ها و فعالیت های فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان در راستای بزرگداشت سالگرد عروج ملکوتی سردار قاسم سلیمانی اشاره کردوافزود: برنامه های مختلف و تنوعی برای پاسداشت این ایام توسط ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستانها، انجمن ها و موسسه های فرهنگی هنری در استان تدارک دیده شده است.

 

فلاح لاله زاری، برگزاری جشنواره تئاتر خیابانی، مسابقات فرهنگی هنری و نیز کتابحوانی، تولید و ارائه عکس نوشته، برپایی نمایشگاههای مختلف، برگزاری کارگاهها و ورکشاب های مختلف هنری از جمله طراحی، خوشنویسی، خاطره گویی، برپایی نمایشگاه کتاب با موضوع ایثار و شهادت را از جمله این برنامه ها بیان کرد.

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان، اکران فیلم های کوتاه مقاومت را از دیگر برنامه ها برشمرد و گفت: این فیلم ها از یازدهم تا شانزذهم دی در برخی سینماها اکران خواهد شد.

 

سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی بامداد جمعه ۱۳ دی ۱۳۹۸ خورشیدی در حمله موشکی بالگردهای آمریکایی به دو خودرو در فرودگاه بغداد، به همراه ابومهدی المهندس معاون نیروی مردمی عراق (الحشد الشعبی) و همراهان دیگرشان به شهادت رسید.

کد خبر 1133096

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha