مدیریت امروز کشور نیازمند  استفاده از روش‌های جهادی شهید سلیمانی برای رفع مشکلات است

نجاتی با بیان اینکه اندیشه شهید سلیمانی مدیریت جهادی است و برای رفع مشکلات و کاستی‌ ها نیاز است آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم گفت: آبادان نیاز به نگاه ویژه دارد و برای رفع مشکلات شهرستان آبادان باید با رویکرد ملی اقدام شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از منطقه آزاد اروند، «رضا نجاتی» ظهر امروز (شنبه ۱۱ دی) در این آئین تودیع و معارفه فرماندار ویژه آبادان که در سالن اجتماعات الغدیر این فرمانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سلیمانی اظهار کرد: اندیشه شهید سلیمانی مدیریت جهادی است و برای رفع مشکلات و کاستی‌ ها نیاز است آن را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری خوزستان با بیان اینکه مدیریت امروز کشور ناگزیر به استفاده از روش‌های جهادی شهید سلیمانی برای رفع مشکلات است اضافه کرد: شهید سلیمانی سمبل ولایتمداری و یار و یاور محرومان بود و همه زندگی خود را وقف مردم کرد و در دل آنها جای دارد.

 

وی تلاش دولت سیزدهم را انقلابی و جهادی و در راستای گسترش عدالت و فسادستیزی عنوان کرد و افزود: خدماتی که دولت‌ ها به مردم ارائه می دهند به برکت نظام اسلامی است، لذا کمبودها و کم‌ کاری ها نباید به حساب نظام نوشته شود.

 

نجاتی با بیان اینکه آبادان نیاز به نگاه ویژه دارد و برای رفع مشکلات شهرستان آبادان باید با رویکرد ملی اقدام شود، به تلاش دولت در راستای محرومیت زدایی و کاهش مشکلات مردم این شهرستان اشاره کرد و ادامه داد: خوشبختانه دولت در این راستا برنامه‌ریزی مناسبی را صورت داده است.

 

«حجت الاسلام عبدالحسین غبیشاوی» نیز در این آئین با تاکید بر لزوم و نیاز به نگاه جهادی برای رفع مشکلات آبادان عنوان کرد: بدون نگاه ویژه جهادی نمی‌توان مشکلات شهرستان آبادان را برطرف کرد.

 

امام جمعه آبادان با اشاره به مشکلات زیرساختی در بخش‌های عمرانی، آب و فاضلاب و خدمات شهری در این شهرستان بیان کرد: فرماندار و مسئولان ادارات آبادان باید اختیار و آزادی عمل بیشتری برای رفع مشکلات این شهرستان داشته باشد.

 

وی مسئولیت‌ را فرصتی برای خدمت به مردم برشمرد و تصریح کرد: مسئولیت‌ ها امانتی هستند که باید به خوبی از آن مراقبت کرد؛ مسئولیت در آبادان جایگاه خاصی دارد و مسئولان باید جایگاه خود را بشناسند، لذا با توجه به جایگاه خاص این شهرستان  نیاز است برای رفع مشکلات و موانع آن تلاش ویژه ای صورت گیرد.

 

حجت الاسلام غبیشاوی با بیان اینکه تا مدیریت جهادی واقعی فاصله داریم خاطر نشان کرد: اگر جهادی بودیم مثل شهید سلیمانی و همرزمانش هم اکنون در وضعیت بهتری به سر می بردیم.

 

وی با اشاره به اینکه فرماندار جدید آبادان باید شناخت بیشتری نسبت به این شهرستان پیدا کند گفت: از لحاظ زیرساختی کمبودهای بسیاری وجود دارد، ما در مباحثی همچون آسفالت، فاضلاب و اشتغال با مشکل مواجه هستیم.

 

در ادامه «احسان عباسپور» از مسئولان خواست تا همه با هم در کنار یکدیگر آبادانی آباد و موفق داشته باشیم و اذعان کرد: با همراهی همه دستگاه های اجرایی در کنار نمایندگان مجلس، ائمه جمعه و نیروهای سپاه، بسیج و انتظامی و... می توانیم آبادانی موفق را داشته باشیم.

 

سرپرست جدید فرمانداری ویژه آبادان تاکید کرد: این قول را می دهم که تمام ظرفیت استان را در خدمت آبادان و آبادانی ها به کار گیرم، تا آبادان به جایگاه واقعی خود برسد.

 

«سید مجتبی محفوظی» نیز ابراز کرد: ما نمایندگان مردم آبادان در مجلس تمام سعی و تلاش خود را به کار می‌گیریم و از فرماندار جدید برای مدیریت شهر حمایت می کنیم.

 

نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه خارج کردن آبادان از این وضعیت نیازمند عزم ملی است یاد آور شد: ما هم در مجلس این مورد را عنوان کردیم و در حال پیگیری هستیم.

 

کد خبر 1133224

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha