بزرگداشت شهید  سردار سلیمانی در ۱۲۵ نقطه استان قم

دبیر کمیته مردمی بزرگداشت سردار دلها در قم از هماهنگی و همکاری ۱۲۵ مسجد، هیئت و پایگاه بسیج با هدف اجرای برنامه های شهادت سردار سلیمانی خبر داد .

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، حجت الاسلام احدی در گردهمایی یاران سردار دلها گفت: در این ایام برنامه های مختلفی مانند استقرار2 ایستگاه سیار در محلات مختلف با هدف شناساندن بیشتر حاج قاسم به مردم ، اجرای برنامه های فرهنگی در 50 نقطه شهر و مراسم شب شعر به یاد شهید حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود.


دبیر کمیته مردمی بزرگداشت سردار دلها گفت: این گرد همایی ها با هدف افزایش هماهنگی میان گروه های مردمی، هیئت های مذهبی و پایگاههای بسیج و مساجد  قم برگزار می شود.
 

حجت الاسلام احدی ادامه داد: تجهیز 60 مسجد برای برگزاری نمایشگاه های مرتبط با حاج قاسم سلیمانی ، استقرار ایستگاه های صلواتی در میدان های شهر با هدف ایجاد شعور و معرفی فرهنگ و مکتب حاج قاسم سلیمانی به مردم از دیگر برنامه های این ایام است.
 

وی برنامه «خیر خدمت» را از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای این روز ها عنوان کرد و گفت : حاج قاسم در زمان حیات خود منشا اثر و خدمات بسیاری در جامعه بود و در  این طرح  نیز همه کسانی که توانی و تخصصی دارند می توانند خدمتی را خیرانه با نیت حاج قاسم سلیمانی در جامعه انجام دهند.

کد خبر 1133271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha