برگزاری سلسله نشست های بصیرت فاطمی، مکتب سلیمانی در مساجد ملایر

حجت الاسلام نجفی گفت: سلسله نشست های بصیرت فاطمی مکتب سلیمانی همزمان با دهه بصیرت و ایام فاطمیه در ۲۷ مسجد شهرستان ملایر در حال برگزاری است

«حجت الاسلام روح الله نجفی » در گفت‌وگو با خبرنگار شبستان در ملایر گفت: همزمان با ایام فاطمیه و دومین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی برنامه ای با عنوان  سلسله نشست های بصیرت فاطمی ،مکتب سلیمانی در شهرستان ملایر در حال انجام است

مدیر اداره تبلیغات اسلامی ملایر افزود: این برنامه  از 8 دی ماه در ۱۱ مسجد شهر ملایر شروع شده که تا 15 دی ماه ادامه دارد.

وی گفت: سخنران این برنامه ها  نیز امام جمعه ملایر، اساتید حوزه و دانشگاه،  روحانیون ، نمایندگان مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی هستند.

حجت الاسلام نجفی با بیان اینکه  این برنامه در 16 روستای شهرستان ملایر نیز از 4 دی ماه شروع و تا 17 دی ماه ادامه داردافزود: این نشست ها همزمان با نماز مغرب و عشاء در روستاهای شهرستان با سخنرانی روحانیون برجسته در حال برگزاری است.

وی اضافه کرد: این نشست ها با هدف  بصیرت افزایی در خصوص مکتب سردار شهید حاج قاسم  سلیمانی و تبیین شخصیت فاطمه زهرا(س)  برگزار شده استحجت الاسلام نجفی یادآور شد: این برنامه با همکاری حوزه مقاومت امام حسن مجتبی (ع )و حوزه مقاومت بسیج خواهران و اداره تبلیغات اسلامی در حال برگزاری است.

وی همچنین از برگزاری مراسم ویژه دومین سالگرد شهادت سردار دلها سردار شهید حاج قاسم سلیمانی  در شهر ملایر خبر داد و گفت: این مراسم  روز دوشنبه 13 دی ماه همزمان با نماز مغرب و عشاء در مسجد جامع شهر ملایر با سخنرانی  حجت الاسلام صلح میرزایی  مسئول دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری در قم  و مداحی مجتبی فیاضی  با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان شهرستان برگزار می‌شود.

 وی برگزاری  برنامه های فرهنگی، در مدارس نشست های بصیرتی ،  مسابقات فرهنگی،  ختم مجازی قرآن صلوات و ادعیه و... را نیز از دیگر برنامه های ایام دومین سالگرد شهادت شهید حاج قاسم سلیمانی در  ملایر برشمرد.

 

 

کد خبر 1133281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha