۱۰۲ تیم امدادی و عملیاتی در خراسان جنوبی در حالت آماده باش

میرجلیلی گفت: ۱۰۲ تیم امدادی و عملیاتی خراسان جنوبی به دنبال فعالیت سامانه جدید بارشی از فردا (۱۳ دی) در حالت آماده باش کامل هستند.

«سید ابوالحسن میرجلیلی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: با توجه به اخطاریه هواشناسی سامانه بارشی جدید از فردا ظهر دوشنبه (۱۳ دی) وارد استان و تا صبح سه شنبه ادامه خواهد داشت.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی با بیان اینکه فعالیت این سامانه بارشی سبب بارش های رگباری همراه با رعد و برق خواهد شد، گفت: شهرستان های نهبندان، خوسف، سربیشه، درمیان و بیرجند حجم بیشتری از بارندگی ها را به خود اختصاص خواهند داد.

 

وی از آماده باش همه فرمانداران به ویژه فرمانداران شهرستان های های نهبندان، خوسف، سربیشه، درمیان و بیرجند خبر داد و گفت: همچنین 102 تیم امدادی و عملیاتی خراسان جنوبی به دنبال فعالیت سامانه بارشی از فردا در حالت آماده باش کامل هستند.

 

وی تصریح کرد: نیروهای امدادی هلال احمر، اورژانس، پلیس راه، راهداری، آتش نشانی، شهرداران، بخشداران و دهیاران در حالت آماده باش کامل و در منطقه حضور خواهند داشت.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری خراسان جنوبی در پایان ضمن تاکید بر اینکه مردم در این مدت باید از سفرهای غیرضرور خودداری کنند، خاطرنشان کرد: همچنین کشاورزان، دامداران، گلخانه داران و واحدهای پرورش طیور باید ایمنی و تمهیدات لازم را برای کاهش خسارات احتمالی انجام دهند.

 

 

 

کد خبر 1133424

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha