اتصال ۱۰ روستای اندیکا به شبکه برق/ احداث ۴۰۰ واحد مسکونی مناطق زلزله‌زده در حال انجام است

مرتضوی گفت: تاکنون ۴۰۰ واحد مسکونی در دست احداث برای خانوارهای آسیب دیده از زلزله اندیکا به مرحله اسکلت بندی رسیده، ضمن اینکه در بخش برق رسانی به روستاها نیز اقدام های مناسبی انجام شده و به زودی ۱۰ روستای این منطقه به شبکه برق متصل می‌شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «سید صولت مرتضوی» یکشنبه در حاشیه بازدید از مناطق زلزله زده اندیکا، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: روند احداث و بازسازی منازل و جایگاه‌های نگهداری دام این مناطق که به واسطه زمین لرزه آسیب دیده بودند با سرعت در حال انجام است.

 

معاون اجرایی رئیس جمهور افزود: تعریض، زیرسازی و ایمنی سازی جاده اندیکا به سرشط که پیش از سفر رئیس جمهور از وضعیت بسیار نامناسبی برخوردار بود با دستور رئیس جمهور، با سرعت بسیار در حال انجام است و در آینده نزدیک با تکمیل زیرسازی، این جاده آسفالت می شود.

 

وی اضافه کرد: تاکنون ۴۰۰ واحد مسکونی در دست احداث برای خانوارهای آسیب دیده از زلزله به مرحله اسکلت بندی رسیده، ضمن اینکه در بخش برق رسانی به روستاها نیز اقدام های مناسبی انجام شده و به زودی ۱۰ روستای این منطقه به شبکه برق متصل می‌شود.

 

مرتضوی بیان کرد: متاسفانه در یکی از این روستا که جزو بزرگترین روستاهای آسیب دیده از زلزله نیز هست، به دلیل اختلاف ملکی، با وجود آماده بودن همه مصالح، تجهیزات و اعتبارات روند بازسازی و احداث خانه های آسیب دیده از زلزله با مانع جدی روبه رو شده است.

 

وی تصریح کرد: با بهره گیری از ظرفیت ریش سفیدان و مسوولان محلی ایجاد صلح میان طوایف این منطقه در دستور کار است تا با ایجاد سازش، در کمترین زمان ممکن شاهد احداث و اسکان مردم زلزله زده در خانه های جدید باشیم.

 

کد خبر 1133733

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha