اجرای طرح های خیرخواهانه به همت بسیجیان جهرم در سالروز شهادت سردار سلیمانی

زارعی گفت: به همت بسیجیان شهرستان جهرم، مرحله دیگری از طرح «کمک مومنانه» در راستای کمک به محرومان در سالروز شهادت سردار سلیمانی به اجرا در آمد.

«مهدی زارعی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: به همت گروه جهادی «شهید ابوالفضل اسلامی» حوزه مقاومت بسیج «بقیه الله (عج)» شهرستان جهرم و در ادامه طرح «کمک مومنانه»، فعالیت خیرخواهانه در راستای حمایت از خانواده های کم بضاعت به اجرا در آمد.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم افزود: در این برنامه تعداد چهار تخته فرش تهیه و به خانواده های کم بضاعت از پیش شناسایی شده، هدیه داده شد.

 

وی بیان کرد: همچنین توزیع تعدادی گوشت مرغ میان افراد محروم نیز دیگر فعالیت این گروه جهادی در ادامه طرح «کمک مومنانه» بود.

 

زارعی خاطرنشان کرد: در اقدامی دیگر به همت گروه جهادی «شهدای فرهنگی» شهرستان جهرم که به مناسبت دومین سالروز شهادت «سردار شهید قاسم سلیمانی»، خدمات خیرخواهانه به خانواده های محروم انجام شد.

 

وی بیان کرد: در راستای اجرای این طرح، بسته های بهداشتی شامل، ماسک و محلول ضد عفونی کننده جهت دانش آموزان کم بضاعت مدارس مناطق محروم توزیع شد.

 

مسئول روابط عمومی سپاه ناحیه جهرم در پایان از بسیجیان و خیران نیکوکار که در اجرای این برنامه ها یاری گر محرومان و مستمندان هستند، قدردانی کرد.

کد خبر 1133772

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha