سازش با آمریکا جواب نمی دهد/نمی توانیم در مکتب  سلیمانی جای ندارد

حجت الاسلام محمدی لائینی گفت: به فرموده رهبری سازش با غرب جواب نمی‌دهد باید با اعتماد به خودمان و خط مقاومت پیش ببریم راه سردار سلیمانی‌ها جواب میدهد ما به آمریکای جنایتکار می‌گوییم اگر سردار سلیمانی را گرفتید اجازه نمی دهیم هدفش متوقف شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، حجت الاسلام والمسلمین«محمد باقر محمدی لائینی» امشب(۱۳دی) در مراسم شهادت حضرت زهرا(س)، شام شهادت حاج قاسم سلیمانی و بزرگداشت علامه مصباح و وداع با پیکر دو شهید خوشنام در مصل امام خمینی(ره) مرکز مازندران ضمن تسلیت ایام، اظهار کرد: یادآوری مجدد حماسه ۹ دی در دفع فتنه دشمن‌ساخته با حضور باشکوه مردم از دهه ۷۰ تا ۹۰ و حالا هم در گرامیداشت همراه بود،گرچه فتنه‌های خاموش همچنان فعال است که با عنایت خدای بزرگ بی‌اثر خواهد شد.

 

نماینده ول یفقیه در مازندران ضمن تقدیر از مردم و مسئولان جهت حضور در این مراسم بزرگ، به حضور مداح و مهمان ارزشمند حاج محمود کریمی اشاره کرد و افزود: خدای بزرگ پنج مدرسه برای ما انسان‌ها گشوده باید در این مدارس ثبت‌نام کروه و فارغ‌التحصیل شویم، این مدرسه‌ها شامل؛ مدرسه علم، معرفت و آگاهی_ مدرسه ایمان، اعتقاد و معنویت، (علم و ایمان بدون هم ممکن نیست)_ مدرسه اخلاق (انسان باید فضایل اخلاقی را در خود ایجاد کند)_ مدرسه عشق و محبت به خدا، اولیای دین و اهل بیت (ع)_ مدرسه جهاد و ایثار است.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با اشاره به فرموده پیامبر اکرم (ص) گفت: فلسفه بعثت پیغمبر تثبیت اخلاقیات بوده است، خدای بزرگ کسانی را توصیف میکند که خدا را دوست دارند و خدا نیز آن‌ها را دوست دارد، انسان باید دیگران و در مراتب بالاتر به خدا و اولیای دین عشق بورزد.

 

امام جمعه ساری با بیان اینکه در وجود شهیدان ما عشق به شهادت موج می‌زد، تاکید کرد: شهید سلیمانی بی‌قرار شهادت بود، مکتب عشق باید در اوج باشد، خوشبختانه ملت ایران بامحبت و با عاطفه هستند.

 

این مسئول اضافه کرد: به فرموده حضرت علی (ع) جهاد دری از درهای بهشت است که خداوند این در را به روی بندگان خاص خودش گشوده است، شیطان در مقابل پنج مدرسه‌ای که خدا گشوده، پنج مدارسی شامل؛ جهل، نادانی، بی‌خبری، کفر، شرک، بی‌اخلاقی، نفرت و خشم و ترس از دشمن گشوده است.

 

وی با بیان اینکه رسانه‌های صهیونسیم اخبار را آنطور که می‌خواهند مخابره میکنند، اینستاگرام حتی نام سردار سلیمانی را حذف می‌کند، گفت: اینها اقدامات شیطان است، خوراک نیروهای داعشی تبلیغات سو بوده است تا از واقعیت‌ها دور بوده و کافر شدند، شیطان می‌خواهد بی‌اخلاقی را در میان مردم ترویج و نهادینه کند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی با بیان اینکه شیطان میخواهد وحدت را به تفرقه تبدیل کند، اذعان داشت: تمام منطقه توسط شیاطین به مناطق جنگی و آدم‌کشی تبدیل شده است، با جان مسلمانان افتادند تا جنگ مذاهب را راه بیاندازند، جنگ مکتب شیطان است مکتب خدا پر از عشق و محبت است‌.

 

نماینده ولی فقیه در مازندران اذعان کرد: مردم مازندران در این شرایط کرونایی صدها میلیارد تومان در حوزه‌های مختلف کمک کردند،  ولی شیطان مکتبی گشوده که مردم را از دشمنان بترساند و نمیگذارد که مردم اهل به جلو رفتن باشند و اعتماد به‌نفس داشته باشند .

 

این مسئول با اشاره به جمله آیت الله رئیسی در خصوص سردار سلیمانی، گفت: نمی‌شود، نمی‌توانیم و باید سازش کنیم در مکتب سلیمانی نبود، نشان دادیم میتوانیم ک میشود مملکت را با ۷۰۰ کشته در روز تحویل گرفته تعداد کشت‌هها امروز به ۲۲ نفر رسید بدون اینکه با آمریکا سازش کرده باشیم، کجا تحریم‌ها برداشته شد؟ پس آنانی که نمی‌توانستند نمی‌خواستند خط سازش با غرب ایده آن‌ها بود.

 

وی یادآور شد: بنابراین پنج مدرسه خدا در مقابل پنج مدرسه شیطان به روی مردم گشوده، فارغ التحصیلان مدرسه خدا سردار سلیمانی‌ها، علامه مصباح یزد‌ی‌ها هستند با شهامت و شجاعت نقدهای خود را بیان کردند دنیای استکبار به شدت از این‌ها می‌ترسد، مزدوران اجانب و کسانی که گره‌های تحریم در غرب را محکم می‌کنند فارغ التحصیلان مکتب شیطان هستند.

 

حجت الاسلام محمدی لائینی تاکید کرد: خروجی این جلسه باید بصیرت بیشتر ، مقاومت و استقامت در مسیری که سردار سلیمانی در آن گام برداشت، سال‌ها مقاومت منطقه را سرافزر کرد، سیاست های مزدورنه آمریکا را نقش برآب کرد، دشمن بنا بود با ۷ هزار میلیارد دلار هزینه پنج کشور را سرنگون کند نیروهای خودش را پیاده کند اما با همت سردار سلیمانی‌ها به اعتراف خود دشمن سیاست‌هایش شکست خورد.

 

نماینده ولی فقیه در پایان اذعان کرد: مقام معظم رهبری در پایان دولت سابق فرمودند تجربه هشت ساله دولت این است که سازش با غرب جواب نمی‌دهد این خروجی جلسات ماست باید به خودمان و خط مقاومت اعتماد کرده و پیش ببریم راه سردار سلیمانی‌ها جواب میدهد ما به آمریکای خطاکار و جنایتکار می‌گوییم اگر سردار سلیمانی را گرفتید ایران ما پر از سردار سلیمانی است و راهش پررهرو خواهد بود.

کد خبر 1134137

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha