اجرای ۲ هزاربرنامه فرهنگی و مذهبی به مناسبت سالروز شهادت سردار سلیمانی توسط هیئات مذهبی در استان

بقائی گفت: به مناسبت دومین سالگرد سالروز شهادت سردار حاج قاسم سلیمانی دوهزار برنامه توسط هیئات مذهبی بانوان و آقایان درمحورهای مختلف در تمام نقاط استان اجرا می شود.

«علیرضا بقائی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ارومیه، اظهار کرد: برنامه‌های هیئات مذهبی استان آذربایجان غربی در دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در دو سطح ملی و استانی در محورهای فرهنگی،مذهبی و بصیرتی برگزار می‌شود.

رئیس شورای هیئات مذهبی استان آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه در سطح استان به مناسبت شهادت حاج قاسم سلیمانی ۶۰عنوان برنامه در قالب دوهزار مراسم در نظر گرفته شده است، اضافه کرد: این برنامه‌ها توسط ۸۰۰هیئت مذهبی بانوان و ۱۲۰۰هیئت مذهبی آقایان در تمامی شهرستان‌های استان از امروز به مناسبت دومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی سردار دل‌ها تا سالروز شهادت بی بی دوعالم حضرت فاطمه زهرا سلام الله در بخش های فرهنگی،مذهبی و بصیرتی برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برنامه های دومین سالگرد شهادت حاج قاسم در این ایام، خاطر نشان کرد: محافل انس با قرآن، مسابقات فرهنگی و هنری،مراسمات سخنرانی و مذهبی،شب شعر،آزادسازی زندانيان جرائم غیرعمد،تهیه جهازیه برای نوعروسان،تجلیل ازخانواده های شهدای مدافع حرم و برگزاری نشست های بصیرتی به این مناسبت در سطح روستا‌ها و شهرهای استان آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود.

بقائی با اشاره به حمایت از اجرای تئاترمذهبی، طراحی پوستر ،نشست‌های فرهنگی،مذهبی و برپائی ایستگاه‌های صلواتی از دیگر برنامه‌های هیئات مذهبی استان در این ایام خواهد بود.

وی به رسالت مهم امروز هیئات مذهبی اشاره کرد وافزود: وظیفه مهم امروز هیئات مذهبی ترویج فرهنگ و مفهوم ایثار و شهادت است، احیای فرهنگ ساده‌زیستی، فرهنگ محبت، جهاد، همدلی و وحدت از وظایف مهم هیئات مذهبی در سرتاسر استان شهیدپرور و ولایی آذربایجان‌غربی  است.

 

کد خبر 1134206

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha