حزب الله: دادگاه رفیق حریری با وزش بادی فرو می ریزد

حامیان حزب الله در داخل و خارج لبنان مشت های خود را برای حمایت از این جنبش در آستانه برگزاری دادگاه رفیق حریری گره کرده اند.

به گزارش خبرگزاری شبستان، هر چقدر زمان برگزاری رفیق حریری از سوی سازمان ملل متحد برای محکوم کردن اعضای جنبش حزب الله نزدیک تر می شود، حامیان و رهبران این جنبش تلاش خود را برای تحریم این دادگاه بیشتر می کنند.

پس از سخنرانی های مکرر سید حسن نصرالله، دبیر کل جنبش حزب الله در مناسبت های مختلف،اکنون حامیان این جنبش با مشت های گره کرده خود با یکدیگر متحد شده اند تا از برگزاری این دادگاه دروغین جلوگیری کنند.

سید حسن نصرالله در سخنرانی اخیر خود در بیروت تاکید کرد که دادگاه حریری پایه و اساس محکمی ندارد و با وزش بادی فرو می ریزد.

وی این دادگاه را توطئه از سوی غرب، آمریکا و رژیم اشغالگر قدس دانست و متعهد شد تا به هر طریق ممکن از اعضای جنبش حزب الله در این دادگاه دفاع کند.

درپی درخوست دبیر کل حزب الله از دولت های عربی برای قطع مذاکرات صلح با رژیم صهیونیستی و پیوستن به حزب الله برای مبارزه با این رژیم، اکنون اکثر کشورهای عربی به همراه مردم لبنان با تحریم دادگاه حریری به حمایت از جنبش حزب الله برخاسته اند.

بنابر گزارش آسوشیترپرس، مردم لبنان که جنبش حزب الله را حامی منافع خود می دانند نیز با اعتراض به حمایت های بین المللی از تشکیل دادگاه حریری از دولت خود درخواست کرده اند تا از برگزاری این دادگاه جلوگیری کند.

حامیان حزب الله معتقدند که توطئه های متحدان اسرائیل نباید منجربه محاکمه دروغین اعضای بی گناه این جنبش شود.

پایان پیام/

 

کد خبر 11344

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha