۱۲۰۰ میلیار تومان اعتبار به سد تنگ سرخ اختصاص داده شد

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار به سد تنگ سرخ یاسوج اختصاص داده شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «سیدعلی احمدزاده» بعد از دیدار با علی اکبر محرابیان وزیر نیرو، اظهار کرد: این اعتبار برای تسریع در روند اجرای سد تنگ سرخ جهت آبرسانی به یاسوج و روستاهای اطراف اختصاص داده شده است.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با این اعتبار سرعت اجرای و پیشرفت فیزیکی این سد شتاب خواهد گرفت و برای رفع مشکلات آبرسانی به شهر یاسوج و روستاهای اقماری تسریع به عمل خواهد آمد.
 

وی از پیگیری مشکلات پروژه سد آبریز شهرستان کهگیلویه و تسریع در روند اجرای این پروژه مهم خبر داد و افزود: وزیر نیرو در این دیدار نسبت به تامین منابع اعتباری برای سرعت بخشیدن به این پروژه مهم دستور ویژه صادر کردند. 
 

به گفته احمدزاده، دکتر محرابیان دستور ویژه برای تامین منابع مالی جهت تسریع در روند اجرای پروژه های آبرسانی به دشت امامزاده جعفر (ع) گچساران و باشت را نیز صادر کرد.
 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در این دیدار گزارش کاملی از آخرین وضعیت پروژه های حوزه آبرسانی استان ارائه شد و مشکلات سایر طرح و پروژه های این بخش مورد بررسی قرار گرفت و دستورات لازم برای رفع مشکلات و موانع آنها از سوی وزیر نیرو داده شد.

کد خبر 1134436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha