سوگواره یاس نبوی در بقاع متبرکه ماسال برگزار می‌شود

ضمیری گفت: به مناسبت فرا رسیدن شهادت حضرت زهرا(س) سوگواری یاس نبوی در سه بقعه متبرکه و شاخص ماسال برگزار می‌شود.

«رامین ضمیری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ماسال با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: سوگواره یاس نبوی به منظور ترویج و تبیین فضائل حضرت زهرا (س) با همکاری مبلغان بومی و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی اجرا می‌شود.


رییس اوقاف و امور خیریه ماسال افزود: این طرح در  سه بقعه متبرکه سید رضا دلیجان، سیدابراهیم قرآن و امامزاده شفیع برگزار می‌شود.

 

وی گفت: طرح سوگواره یاس نبوی شامل برگزاری محافل قرائت قرآن کریم، سخنرانی، مداحی و عزاداری در ایام شهادت حضرت فاطمه‌زهرا (س) است.

 

ضمیری اقامه عزای حضرت فاطمه زهرا(س)، برپایی نمایشگاه و برپایی کاروان عزا در روز شهادت حضرت زهرا (س) در بقاع متبرکه، فضاسازی محیطی و پیرامونی بقاع متبرکه، توزیع بسته‌های مواد غذایی تحت عنوان تبرکات فاطمی در میان خانواده‌های نیازمند، برگزاری ایستگاه سلامت (ویزیت و داروی رایگان) در امامزادگان و بقاع متبرکه از محل عواید موقوفات را از جمله برنامه‌های ایام فاطمیه در این شهرستان عنوان کرد.

 

رییس اوقاف و امور خیریه ماسال خاطرنشان کرد: در این خصوص با دعوت از بسیج جامعه پزشکی، گروه‌های جهادی فعال در حوزه درمان و سلامت، پزشکان و متخصصین زنان و مامایی، مشاورین خانواده و… غرفه‌های سلامت در تمامی برنامه‌ها و تجمعات برپا می‌شود.

کد خبر 1134766

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha