۳۰ بقعه صومعه‌سرا میزبان برگزاری سوگواره «یاس نبوی»

پورآقایی از میزبانی ۳۰ بقعه متبرکه صومعه‌سرا برای میزبانی از سوگواره یاس نبوی خبر داد.

«مهدی پورآقایی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با تسلیت سالروز شهادت حضرت زهرا(س) اظهار کرد: به منظور گرامیداشت سالروز شهادت دخت نبی مکرم اسلام، ویژه برنامه یاس نبوی در امامزادگان و بقاع متبرکه صومعه‌سرا برگزار می‌شود.

 

رییس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا با بیان اینکه 30 بقعه متبرکه میزبان برگزاری این طرح هستند افزود: سه بقعه در دهنده، گوراب‌زرمیخ و صومعه‌سرا به صورت شاخص در این زمینه فعالیت دارند.

 

وی با بیان اینکه ویژه برنامه‌هایی در قالب برنامه‌های فرهنگی با دعوت از سخنرانان و مداحان مطرح استانی و شهرستانی در این بقاع اجرا می‌شود گفت: برپایی نمایشگاه بصیرت و مقاومت در بقاع متبرکه، برپایی غرفه‌هایی شامل روایت گری، عفاف و حجاب، مشاوره خانواده، عرضه محصولات فرهنگی و .... از جمله برنامه‌های بقاع متبرکه در روز شهادت حضرت زهرا(س) است.

 

پورآقایی تصریح کرد: در راستای ارائه خدمت به محرومین و انفاق نیابتی از حضرت زهرا (س)، بسته‌های غذایی به‌نام «تبرکات فاطمی» در سالروز شهادت حضرت زهرا(س) به خانواده‌های کم برخورداری توزیع می‌شود.

 

رییس اوقاف و امور خیریه صومعه‌سرا با اشاره به اینکه این تبرکات از محل نذورات مردمی و نیات موقوفات تهیه شده است خاطرنشان کرد: قرائت خطبه حضرت زهر(س) برای زائرین در روز شهادت از دیگر برنامه‌های سوگواره یاس نبوی است.

 

کد خبر 1134967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha