مراسم تشییع پیکر مطهر ۵ شهید دوران دفاع مقدس در قزوین برگزار شد

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) مراسم تشییع و تدفین پیکر مطهر ۵ شهید دوران دفاع مقدس در استان قزوین برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین، همزمان با سراسر کشور و در سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س)، با حضور اقشار مختلف مردم امروز (پنجشنبه ۱۶ دی) مراسم تشییع و تدفین شهیدان باب الله داودی و صفرعلی فیض بیگدلی و سه تن از شهدای گمنام دوران دفاع مفدس در استان قزوین برگزار شد.

 

بر اساس این گزارش، پیکر شهید «باب الله داودی» با حضور مردم شهید پرور در شهر سگزآباد تشییع و در گلزار شهدای این شهر تدفین شد و پیکر شهید «صفرعلی بیگدلی» هم بعد از برگزاری مراسم تشییع در شهر قزوین، در مزار شهدای اقبالیه به خاک سپرده می شود.

 

پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس که یکی از آنها ۲۲ ساله و دیگری ۱۷ ساله بوده و در عملیات های بدر و کربلای هشت به شهادت رسیدند، هم بعد از برگزاری مراسم تشییع در شهر قزوین و اقامه نماز بر پیکر این ۲ شهید در آستان مقدس امامزاده حسین (ع) توسط آیت الله «عبدالکریم عابدینی» نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین، در لشکر ۱۶ زرهی قزوین به خاک سپرده شدند.  

 

پیکر مطهر شهید گمنام دیگر دوران دفاع مقدس که ۳۵ ساله بوده و متعلق به عملیات بدر در شرق دجله است، با حضور اقشار مختلف مردم در روستای ولی آباد بوئین زهرا تشییع و تدفین شد.

 

کد خبر 1135017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha