توزیع ۱۲۰۰ بسته معیشتی در بین مددجویان کمیته امداد امام خمینی ( ره)

آئین توزیع ۱۲۰۰ بسته سبد معیشتی برای خانواده های نیازمند و محروم در سطح استان ایلام در راستای سلسله رزمایش های کمک های مومنانه برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از ایلام، به مناسبت سالروز شهادت حضرت فاطمه الزهرا(س) و گرامیداشت یاد و خاطره سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی، با مشارکت جامعه خیرین و نیکوکاران سطح استان  آئین توزیع ۱۲۰۰ بسته سبد معیشتی  در بین خانواده های نیازمند و محروم سطح استان برگزار شد.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام در حاشیه برگزاری این آئین، اظهار کرد: یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی با کمک خیرین، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و سپاه امیرالمومنین (ع) ایلام امروز بین مددجویان تحت پوشش شهرستان ایلام توزیع می‌شود.

 

«رضا طاهری» ‌ارزش هر بسته معیشتی  را پنج میلیون ریال عنوان کرد و افزود: برای این تعداد بسته معیشتی افزون بر ۶ میلیارد ریال هزینه شده که امروز در بین نیازمندان و محرومان استان در نقاط مختلف توزیع می شود.

 

وی با بیان اینکه از ابتدای سال ۱۴۰۰ تاکنون ۶۳ هزار بسته معیشتی در بین مددجویان و نیازمندان استان توزیع شده است، گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۳۷۵ هزار بسته غذای گرم بین نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد استان ایلام توزیع شده است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان ایلام یادآور شد:روز سه شنبه ۱۴ دیماه سال‌جاری نیز به مناسبت سالگرد شهید سلیمانی بیش از ۱۴ هزار پرس غذای گرم توسط مرکز نیکوکاری سردار سلیمانی طبخ و به مردم تحویل شد.

 

وی با بیان اینکه ۸۲ مرکز نیکوکاری در استان ایلام فعالیت دارند، ابراز کرد: همچنین ۲۰ هزار خیر در کنار این مراکز از نیازمندان استان حمایت می کنند و بالغ بر ۱۵ هزار خانواده در استان از خدمات این مراکز نیکوکاری در زمینه مهارت آموزی، اشتغال و درمان بهره مند می شوند.

کد خبر 1135027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha