مردم چهارمحال و بختیاری همواره در مسیر فاطمی قرار دارند

حجت‌الاسلام نکونام گفت: مردم همیشه در صحنه استان با حضور گسترده و پرشور خود در تشییع پیکر پاک شهیدان گمنام بار دیگر ثابت کردند در مسیر علوی و فاطمی قرار دارند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت‌الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز (پنجشنبه ۱۶ دی) در مراسم تشییع شهدای گمنام در شهرکرد اظهار داشت: امروز مردم استان در آیین تشییع پیکر شهدا شرکت کردند تا بگویند در مسیر علوی و فاطمی می‌مانیم و در این مسیر ثابت قدم و استوارند.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد ادامه داد: امروز چهار شهید روی دست مردم شهرکرد نشانه‌ای بود که ثابت کند این مردم شهدای بسیاری را تقدیم راه علی (ع) و حضرت مهدی (عج) می‌کنند و در دفاع از ارزش‌های دین و انقلاب اسلامی همواره در صحنه حضور دارند.

 

حجت‌الاسلام نکونام تصریح کرد: دشمن خیال می‌کرد با به آتش کشیدن خانه امام علی (ع) و ۲۵ سال خانه‌نشینی این امام بزرگوار می‌تواند این راه را کم رهرو کند اما خیال باطلی بیش نبود.

 

امام جمعه شهرکرد در ادامه از سردار سلیمانی با عنوان قهرمان بشریت یاد کرد و گفت: دشمن خیال می‌کرد می‌تواند با ترور حاج قاسم، این نور را خاموش کند اما هرگز به هدف خود نرسید و نور حاج قاسم خاموش شدنی نیست.

 

حجت‌الاسلام نکونام تصریح کرد: شب گذشته برخی افراد گمراه در اقدامی گستاخانه با آتش زدن تندیس سردار سلمانی تصور کردند که می‌توانند سنگ جلوی پای مردم بیندازد و مردم را از راه و مسیر سردار سلیمانی منحرف کنند اما این هم محقق نشد و امروز مردم در میدان قمر بنی‌هاشم (ع) حاضرند تا بار دیگر با آرمان‌های شهدا و راه سردار سلیمانی بیعت کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: امروز مردم آمادند تا به آمریکا و ایادی آن همانند بارهای گذشته بگویند ما همه حاج قاسم هستیم و ما این راه نورانی را با استقامت ادامه می‌دهیم.

 

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه راه حاج قاسم تمدن‌ساز است، افزود: این راه بشریت را از حقارت نجات می‌دهد و امت را از شر استکبار رها می‌کند.

 

خاطرنشان می شود: در آیین تشییع پیکر شهدای گمنام در شهرکرد در محل میدان قمر بنی هاشم (ع) مردم این استان با تجمع گسترده و باشکوه خود با سردادن شعار مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل، مرگ بر منافق و مرگ بر ضد ولایت فقیه انزجار خود را از به آتش کشیدن تندیس سردار سلیمانی که چهارشنبه شب رخ داده بود نشان داده و بار دیگر با آرمان‌ های انقلاب اسلامی و امام شهیدان تجدید بیعت کردند و یاد و خاطره سردار سلیمانی را زنده نگاه داشتند.

 

کد خبر 1135053

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha