ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مهمترین نیاز کشور است 

سردار ملک شاهکوهی گفت: برگزاری یادواره‌های شهدا یکی از اساسی‌ترین و پر رونق‌ترین ابزارهای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که مسئولان باید در برگزاری این یادواره‌ها اهتمام ویژه داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، سردار «علی ملک شاهکویی» شامگاه (پنجشنبه ١۶ دی) در یادواره سرداران شهید والامقام روستای النگ شهرستان کردکوی گفت: یکی از راه‌های معرفی شهدا به نسل جوان و آشنایی آنان با سیره و راه زندگی شهیدان، برگزاری مراسم یادواره‌های شهدا است.

 

فرمانده سپاه نینوا گلستان افزود: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به تأسی از مادر سادات مدافع حریم مقدس ولایت و امامت بود، اندیشه شهید سلیمانی در این زمین تکثیر می‌شود و هیچ کس نمی‌تواند جلوی آن را بگیرد هر کس در مقابل این تکثیر قرار گیرد ذوب خواهد شد.

 

وی ادامه داد: به بسیجیان می‌گوییم اگر یک روز از مسجد خارج شدید مطمئن باشید آمریکایی ها را خوشحال کرده اید؛ بسیج فرزند مسجد است.

 

ملک شاهکوهی اضافه کرد: خانواده شهدا فرزندان برومند خود را در زمانی که کشور به آن‌ها نیاز داشت در راه اسلام و انقلاب تقدیم کردند و این اجری بی‌پایان در نزد خدای متعال دارد.

 

وی گفت: کار سخت و سنگین را شهدا انجام دادند و امروز نوبت ماست که برای رضای خدا، تقویت نظام، کشور و خشنودی ارواح طیبه شهدا گام برداریم.

 

ملک شاهکویی اضافه کرد: پیروی از رهبر معظم انقلاب، انسجام، همدلی و پای انقلاب و ارزش‌های نظام ایستادن و اخلاص داشتن از انتظارات شهداست.

 

کد خبر 1135146

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha