قیام ۱۹ دی از نقاط اوج حیات ملت ایران است

حجت الاسلام محمد جعفری گفت: یک حادثه گاهی به قدری عمیق، حکیمانه و بجا در طول زندگی یک ملت اتفاق می‌افتد که تاثیرات آن برای سال‌های متمادی گاهی برای قرن های متوالی باقی می ماند و قیام ۱۹ دی از نقاط اوج حیات ملت ایران است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، ظهر امروز ۱۷ دی ماه حجت الاسلام «محمد جعفری» در خطبه های نماز جمعه آسمینون، با اشاره به دهه بصیرت، گفت: این ایام الله باید پاس داشته شود چرا که حوادث تاریخی بزرگ در واقع عوامل پیشرفت تاریخ ملت ها هستند، واقعه عاشورا نیم روز بود اما تاریخ را تکان داده و متحول کرد.

امام جمعه موقت آسمینون با بیان این مطلب که یک حادثه گاهی به قدری عمیق، حکیمانه و بجا در طول زندگی یک ملت اتفاق می‌افتد که تاثیرات آن برای سال‌های متمادی گاهی برای قرن های متوالی باقی می ماند، ابراز کرد: قیام ۱۹ دی از نقاط اوج حیات ملت ایران است و اراده و بصیرت ملت را نشان داد.

وی افزود: عامل پیروزی ۱۹ دی این است که اگر یک جماعت و یک ملت ایمان واقعی و راسخ داشته باشند و این ایمان همراه با بصیرت باشد.

حجت الاسلام جعفری اظهار کرد: مردم و ملت ما، ملتی فهیم و با بصیرتی است که در همه زمان ها و در هر حادثه ای که عده ای بر علیه انقلاب و دین خدا برآمدند و پرخاشگری کردند و قصد نابودی آن را داشته اند، قیام کرده اند.

خطیب موقت جمعه آسمینون بیان کرد: مردم ما، مردم ولایی هستند و از فاطمیه و قیام عاشورا درس گرفتند و پشت ولایت را خالی نکرده و ولی زمان خود را تنها نگذاشتند و در تمام صحنه‌ها حاضر بودند.

وی تاکید کرد: ولایی پذیری، بزرگترین درسی است که می‌توانیم این روزها از ایام فاطمیه بگیریم و مسئولین ما باید همین راه را ادامه دهند و گوش به فرمان امام جامعه باشند.

حجت الاسلام جعفری خاطرنشان کرد: هر جا ما از ولایت جدا شدیم ضربه خوردیم و هر جا پشت ولایت بودیم پیروز شدیم بنابراین مسئولین ما در قبال این مردم ولایی و ولایتمدار وظیفه سنگینی دارند و باید برای حل مشکلات این ملت تلاش کنند و لحظه‌ای در این مسئولیت کوتاهی نکنند.

امام جمعه موقت آسمینون اظهار کرد: مردم ولایی ما امروز بیدارند و در مقابل طاغوت زمان محکم ایستاده اند و حضور مردم در گرامیداشت دومین سالگرد شهید سلیمانی، لرزه بر اندام دشمنان ملت و انقلاب انداخت.

وی با بیان این مطلب که مردم ولایی ایران اسلامی خواستار انتقام سخت از قاتلین شهید سلیمانی هستند، اضافه کرد: دشمنان ما باید بدانند هر جا ظلم‌ ستیزی باشد مردم ما کوتاه نمی‌آیند و البته دیگر مظلومیت علی تکرار نمی‌شود و شخص ترامپ و تمام کسانی که در ترور و شهادت سردار دلها دست داشته اند لحظه ای خواب راحت نخواهد داشت.

حجت الاسلام جعفری یادآور شد: یک روز مردم زمان امیرالمومنین(ع) را تنها گذاشتند اما امروز این ملت و مردم نمی گذارند ولی زمانشان تنها بماند و نمی‌گذارند حادثه فاطمیه تکرار شود.

خطیب موقت جمعه آسمینون در خاتمه از متولیان برگزاری مجالس فاطمی و گرامیداشت یاد و نام سردار دلها سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی تشکر کرد.

کد خبر 1135200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha